نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های گردشگری گیلان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های گردشگری گیلان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاونان و فعالان استان برگزار گردید.

نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های گردشگری گیلان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، در این نشست که روز شنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار گردید، ابتدا نمایندگان تشکل ها به بیان تجارب، دیدگاه ها، دغدغه ها و مسائل پیشروی فعالیت شان پرداختند و فعالیت های مختلف تشکل های تخصصی این حوزه و سازمان های مردم نهاد مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

در ادامه مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به تبیین فعالیت ها و برنامه های آینده اداره کل پرداخت.

او همچنین ضمن گرامیداشت هفته میراث فرهنگی، با تأکید بر تقویت و تداوم ارتباط با فعالان این حوزه، گفت: این اداره کل با نگاهی فرابخشی و غیرسیاسی برنامه های متعددی در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد و تشکل های تخصصی گردشگری، بازوهای توانمند اداره کل در توسعه گردشگری و سفیران سازمان در استان هستند.

حلاج پور اضافه نمود: این اداره کل از یاری و هم فکری تمامی فعالان حوزه گردشگری استقبال می نماید.

او با اشاره به ظرفیت های مغفول استان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: با استفاده از فرصت های موجود در سند آمایش سرزمینی گیلان، برنامه ششم توسعه و امکانات موجود و ایجاد ارتباط قوی با سایر دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با بهره گیری از تخصص تشکل ها می توان امیدوار بود که در آینده نزدیک فعالیت های چشمگیری انجام گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1064

به "نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های گردشگری گیلان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های گردشگری گیلان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید