موافقت کمیسیون تلفیق با افزایش بودجه بنیاد شهید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش بودجه بنیاد شهید و اختصاص 40 هزار میلیارد تومان از محل فروش سهام به بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

موافقت کمیسیون تلفیق با افزایش بودجه بنیاد شهید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رحیم زارع در شرح نشست عصر یکشنبه کمیسیون تلفیق بودجه 1401 به خبرنگاران گفت: به موجب موافقت کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، منابع درآمدی دولت در بند (و) تبصره (2) از محل واگذاری شرکت های بورسی و غیربورسی از 90 هزار میلیارد تومان به 130 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

زارع شرح داد: براین اساس دولت مکلف شد تا از این محل مطالبات خود را به مبلغ 90 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

وی تاکید کرد: همچنین دولت مکلف شد، مبلغ 40 هزار میلیارد تومان نیز از همین محل برای پرداخت مطالبات جامعه ایثارگران از جمله ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی، شهریه دانشجویی برای همه جامعه هدف، خدمات اشتغال و پرداخت معوقات و مطالبات ایثارگران و خانواده معظم شهدا، مسکن، مددکاری، واگذاری خودرو به ایثارگران، خرید ویلچر و آمبولانس، درمان جانبازان اعصاب و روان، کمک به جانبازان و رزمندگان موثر، پرداخت مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی و سایر کمک ها اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2005

به "موافقت کمیسیون تلفیق با افزایش بودجه بنیاد شهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کمیسیون تلفیق با افزایش بودجه بنیاد شهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید