معرفی محصولات جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در صنعت دوربین مدار بسته جهان کمتر کسی است که نام برند داهوا (Dahua) را نشنیده باشد.

معرفی محصولات جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

امروزه داهوا در صدر لیست پرفروش ترین سیستم های نظارت تصویری جهان قرار گرفته است. تیم تحقیق و توسعه داهوا به طور مداوم در حال ارائه راه حلهای جدید و پیشرفته در این صنعت هستند.

یکی از جدید ترین راه حلهای داهوا WizMind نام دارد که یک قابلیت هوش مصعنوعی پیشرفته محسوب می شود.

داهوا سری ویزمایند

راه حل های پیشرفته هوش مصنوعی داهوا که بر روی انسان، وسیله نقلیه، اشیا و فناوری حرارتی تمرکز دارند، سری WizMind نام دارند که دارای الگوریتم های برتر AI با عملکردهای گسترده از جمله فراداده ویدیوی انسان / خودرو، تشخیص چهره، محافظت از حریم خصوصی، امنیت گسترده، پارکینگ غیرقانونی است. شناسایی، مدیریت فضای پارکینگ، نظارت بر اشیا، و غیره، توانمندسازی بازارهای عمودی با تجربه پیشرفته هوش مصنوعی، همگی جزو قابلیت های سری ویز مایند هستند.

فناوری نظارت بر اشیا

به عنوان یک ویژگی کاملاً جدید از نسخه بروز شده WizMind ، فناوری نظارت بر اشیا داهوا با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق ، تمرکز خود را بر روی تشخیص اشیا تا شش نوع شی مختلف، از جمله کیف، جعبه و سایر اشیا بصورت سفارشی نشان می دهد.

این می تواند به طور مداوم هشدارهای اشتباه ناشی از تداخل نور، حیوانات، برگها و سایر اشیای بی ربط را فیلتر کند تا اطلاعات دقیق هشدار را در اختیار مشتریان قرار دهد. از طریق زنگ اتصال متصل به سرپرست، می تواند به مسافران کمک کند تا به موقع چمدان گمشده خود را پیدا کنند و یا مثلا انسداد در خروجی ها تشخیص دهند، بنابراین از دست دادن اموال به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

دوربین مدار بسته فول کالر داهوا

دوربین های مداربسته سری فول کالر داهوا که به آنها وارم لایت هم می گویند امکان پردازش تصاویر به صورت تمام رنگی (فول کالر) را در تاریکی مطلق فراهم می کنند. بهره گیری از LED به جای IR یکی از ویژگی های اصلی این دوربین ها محسوب می شود. LED های دوربین مداربسته فول کالر داهوا از طریق تکنولوژی وارم لایت سبب می شود که حشرات به سمت نور LED جذب نشوند و در تصاویر خلل ایجاد نکنند.

دوربین های وارم لایت داهوا از لنزهای دیافراگم بزرگ استفاده می کنند که مقدار بیشتری از نور جذب شده را جمع می کند و در محیط تاریک تصویر واضح تر و رنگارنگی ارائه می دهد.

دوربین های سری LED به نور گرمی مجهز هستند که در محیط تاریک به عنوان یک نور مکمل عمل می کنند. نور گرم همچنین هدف دیگری را ایجاد می کند، جلوگیری از متجاوزان، که می تواند به طور قابل توجهی جرایم را در مکان هایی مانند کوچه های تاریک یا پارک ها در شب کاهش دهد.

دوربین های سری فول کالر فاقد دستگاه نور مکمل هستند و مانند دوربین های مادون قرمز در شب نور ساطع نمی کنند، این بدان معناست که در فعالیت های مداخله ای تداخل ایجاد نمی کند و باعث آلودگی نوری محیط نمی شوند.

دستگاه های XVR یا NVR سری ویز سنس (WizSense)

دستگاه های ضبط تصاویر داهوا سری ویز سنس دارای قابلیت هوش مصنوعی هستند و امکان تشخیص اشخاص، وسیله نقلیه و اشیا را فراهم می کنند. از جمله قابلیت های سری ویزسنس که مورد استقبال زیادی در بین خریداران سیستم های دوربین مدار بسته قرار گرفته است می توان به قابلیت تشخیص چهره پیشرفته و آلارم ورود اشخاص غریبه اشاره کرد.

دستگاه های سری I2 و I3 داهوا جزو جدیدترین سری های XVR دارای قابلیت های WizSense می باشند.

نسخه WizSense دارای SMD 3.0، نسخه به روز شده SMD Plus است. این می تواند به طور منظم اشیا بی ربط مانند حیوانات، برگها، نور و غیره را فیلتر کند و 99 درصد از دقت و صحت تشخیص انسان و خودرو برخوردار است همچنین فاصله تشخیص بیشتر 25 متر (در دوربین مداربسته با لنز 2.8 میلی متری) را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، عملکرد مانیتورینگ زمان به اشتراک گذاری WizSense به کاربران امکان می دهد موقعیت های دوربین را بر اساس زمان، از پیش مشخص کنند. به عنوان مثال در سناریوی فروشگاه خرده فروشی، یک دوربین مدار بسته اسپید دام می تواند منطقه اصلی فروشگاه را در طول روز کنترل کند و در ساعات غیر کاری به طور اتوماتیک به سمت ورودی تغییر جهت دهد. همچنین کاربران می توانند یک صدای صوتی سفارشی ده ثانیه ای ایجاد کنند که می تواند به عنوان تبریک، یادآوری، هشدار و غیره استفاده شود.

شرکت داهوا با شعار خود ایجاد یک جامعه امن تر و زندگی دقیق تر همچنان به نوآوری، کیفیت و خدمات برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز می کند.

تمامی محصولات جدید داهوا را هم اکنون می توانید با قیمت ویژه در کنندگی داهوا خریداری کنید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1656

به "معرفی محصولات جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محصولات جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید