مسابقات کشتی رنکینک دار مصر؛ برق طلا بر سینه دلخانی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ملی پوش وزن 63 کیلوگرم ایران در مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ دار مصر به مدال طلای این وزن رسید.

مسابقات کشتی رنکینک دار مصر؛ برق طلا بر سینه دلخانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات رده بندی و فینال 7 وزن نخست کشتی فرنگی دومین رقابت رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی در سال 2023 جام ابراهیم مصطفی امشب در شهر اسکندریه مصر در حال برگزاری است.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر سیمیک محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره دنیا از مولداوی را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دلخانی دراین مرحله مقابل مادیار مالتکبایف از قزاقستان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و به ملاقات فینال راه یافت.

دلخانی در ملاقات پایانی به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره دنیا از گرجستان رفت و در یک کشتی نفسگیر با نتیجه 8 بر 7 از سد این کشتی گیر گذشت و به مدال طلا دست یافت.

دلخانی در حالی برنده پیکار با ابولادزه شد که این قهرمان گرجستانی در سال 2021 و 2022 پیروز به حضور در فینال رقابت های دنیای اسلو و بلگراد شده بود. دلخانی در مسابقات دنیای سال 2021 اسلو پیروز به شکست ابولادزه شده بود. دلخانی بعلاوه این قهرمانی گرجستانی را در جام تختی شکست داده بود.

ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی دنیا سال 2022 بلگراد غایب بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2220

به "مسابقات کشتی رنکینک دار مصر؛ برق طلا بر سینه دلخانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی رنکینک دار مصر؛ برق طلا بر سینه دلخانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید