مارکه ایتالیا آمادگی سرمایه گذاری تجار استان مازندران است، تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری در ایران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، استاندار مارکه ایتالیا با تاکید بر تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری در ایران گفت: مارکه ایتالیا آمادگی سرمایه گذاری تجار استان مازندران است.

مارکه ایتالیا آمادگی سرمایه گذاری تجار استان مازندران است، تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری در ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، لوکا چریشولی ظهر امروز در همایش تجاری مشترک فعالان مالی مازندران با هیئت مالی جمهوری ایتالیا با تقدیر از مسئولان مازندران، گفت: بازدیدهای دو روزه تاکنون پرنتیجه و پرثمر بوده و تعاملات خوبی با شرکت های مختلف ملاقات و آنالیز شد.

وی اضافه کرد: اهداف این سفر گسترش روابط مالی و عقد قراردادهای تجاری و مالی بوده که می تواند گام های موثری در روابط تجاری دو طرف ایجاد کند که هیئت های تجاری و نمایندگان اتاق بازرگانی دو کشور می توانند تاثیرگذار باشند.

استاندار مارکه ایتالیا توضیح داد: حضور مدیران بانک ها و شرکت های خصوصی در این سفر تجاری فرصتی برای آشنایی سرمایه گذاران دو کشور است تا بتوانیم جهت توسعه دو کشور گام بردایم.

چریشولی گفت: مازندران از استان های مهمی است که با توجه به امکانات و بخش های مهم کشاورزی و گردشگری می تواند زمینه را برای توسعه دو استان فراهم کند و از سرمایه گذاری مازندران و بخش خصوصی در مارکه استقبال می کنیم.

توسعه مناسبات مالی مازندران و مارکه

معاون مالی و منابع انسانی استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: گسترش مناسبات مالی, تجاری، صنعتی،کشاورزی، گردشگری و دانشگاهی میان مارکه و مازندران از اولویت های سفر این هیئت مالی است.

حسن خیریان پور اضافه کرد: برای تحقق این اهداف 4کارگروه تشکیل شد و بازدیدهای مناسبی در این امر توسط این هیئت انجام شد.

وی توضیح داد: مذاکرات و تبادل تجربیات انجام شد و ماحصل آن امروز با حضور استاندار مازندران و مارکه در قالبت تفاهم نامه امضا می گردد.

خیریان پور اضافه کرد: تفاهم نامه خواهرخواندگی میان شهردار ساری و شهرداری مارکه توسط شهرداران عصر امروز در هتل بادله ساری منعقد می گردد.

معاون مالی و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: استان مازندران استانی مالی و علمی و گردشگری بوده که از تمام سرمایه گذاران در این بخش استقبال و حمایت می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 655

به "مارکه ایتالیا آمادگی سرمایه گذاری تجار استان مازندران است، تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکه ایتالیا آمادگی سرمایه گذاری تجار استان مازندران است، تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید