بازسازی خانه: فیات کرایسلر خودروی آلفارومئو SZ را بازسازی کرد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مرکز میراث فیات کرایسلر به تازگی عکس هایی از ZS بازسازی شده به رنگ قرمز را منتشر نموده است.

بازسازی خانه: فیات کرایسلر خودروی آلفارومئو SZ را بازسازی کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش motor1، آلفارومئو SZ از برترین خودرو های سازنده ایتالیایی اتومبیل است. این اتومبیل یکی از اولین خودرو های ساخته شده از این سری است. اولین نمونه مونتاژ شده آن آماده ورود به بازار های جهانی است. مرکز FCA Heritage در کنار شرکت خودروسازی چندملیتی Stellantis مسئول پروژه های بازسازی خودرو های آلفارومئو، فیات، لانچیا و آبارث هستند. به گفته مرکز فیات کرایسلر، این خودرو یکی از اولین خودرو های مونتاژ شده از این سری بوده و تفاوت هایی از جمله فرمان و رنگ پس زمینه دسته ابزار با مدل های بعدی دارد.

تیم مرکز FCA Heritage پس از جدا کردن قطعات ماشین، بدنه آن را رنگ آمیزی کردند. البته آن ها به موتور این اتومبیل دست نزدند. خودروی ZS دارای یک موتور 3.0 لیتری 12 سوپاپ V6 با قدرت 207 اسب بخار است. یک گیربکس پنج سرعته دستی-کانالی قدرت چرخ های عقب برای شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت را در هفت ثانیه تامین می نماید. بعلاوه شرکت آلفارومئو نسخه روباز SZ را به نام RZ بین سال های 1992 و دسامبر 1994 فراوری کرد. این شرکت در طراحی آلفارومئو توناله به ویژه در چینش چراغ های جلو و کاپوت هم از SZ الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2037

به "بازسازی خانه: فیات کرایسلر خودروی آلفارومئو SZ را بازسازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: فیات کرایسلر خودروی آلفارومئو SZ را بازسازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید