فعالیت 165 کارگاه تولید ماسک در فرهنگسرای خاوران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: در حال حاضر 165 کارگاه و یک هزار و 500 نفر در حال تولید ماسک در فرهنگسرای هاوران هستند.

فعالیت 165 کارگاه تولید ماسک در فرهنگسرای خاوران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، اسماعیل قضات لو در خصوص آغاز فعالیت کارگاه تولید ماسک در فرهنگسرای خاوران گفت: کارگاه تولید ماسک همزمان با میلاد حضرت علی(ع) کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در ابتدا با 10 دستگاه چرخ خیاطی فعالیت را آغاز کردیم و سپس تعداد چرخ خیاطی ها به هزار دستگاه رسید؛ در حال حاضر با 165 کارگاه و یک هزار و 500 نفر در حال فعالیت، این قرارگاه جزو سه کارگاه اصلی تولید ماسک مردمی شهر تهران است.

رئیس فرهنگسرای خاوران در ادامه گفت: با توجه به نیازی که وزارت بهداشت و بخش های درمانی در خصوص اقلام بهداشتی و پزشکی دارد، تقریبا تمام تولیدات این قرارگاه در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

وی گفت: ماسک ها پس از تولید به پایگاه هایی که دستگاه های ضدعفونی کننده دارند فرستاده می شود و بعد از ضدعفونی کردن از فرهنگسرای خاوران برای وزارت بهداشت ارسال می شود. همچنین باید اشاره کرد که هزینه تولید ماسک تا به امروز به صورت کاملا مردمی جمع اوری شده است.

قضات لو با دعوت فعالان حوزه تولید ماسک گفت: کسانی که کارگاه های خیاطی و ظرفیت برای تولید ماسک دارند را حمایت کنیم و مواد اولیه را در اختیارشان قرار دهیم. همچنین کسانی که چرخ خیاطی دارند ولی به صورت انفرادی هستند را هم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/4076/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 926

به "فعالیت 165 کارگاه تولید ماسک در فرهنگسرای خاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 165 کارگاه تولید ماسک در فرهنگسرای خاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید