فرش دستباف شناسنامه دار می گردد، خنثی سازی تحریم های فرش دستباف

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز ملی فرش ایران، این تفاهم نامه بین مرکز ملی فرش ایران و سازمان بین المللی سیتی وان، در حضور سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا صیفی دبیر کل کانون عالی کارفرمایی ایران منعقد شد و دو طرف متعهد شدند با استفاده بهینه از توانمندی ها و پتانسیل های یکدیگر، بسترهای پشتیانی و فعالیت های مشترک علمی و پژوهشی در جهت ارایه خدمات صدور شناسنامه فرش را فراهم نمایند.

فرش دستباف شناسنامه دار می گردد، خنثی سازی تحریم های فرش دستباف

در ابتدای این نشست رئیس مرکز ملی فرش ایران اظهار کرد: شناسنامه دار کردن فرش دستباف از اولویت های مرکز ملی فرش است که با شناسنامه دار کردن فرش دستباف می توانیم زمینه های اشتغال پایدار، برندسازی فرش دستباف و زمینه های خروج فرش دستباف از تحریم را فراهم سازیم. در این خصوص نیازمند همکاری تمامی اتحادیه ها، تشکل ها و فعالان مالی در حوزه فرش دستباف و سایر سازمانهای غیر دولتی و مردم نهاد هستیم.

رئیس سازمان بین المللی سیتی وان، گفت: سازمان بین المللی سیتی وان تنها سازمان صادر کننده پروانه بین المللی بهره برداری استاندارد محصول در حوزه سلامت، کیفیت، اصالت و حلیت کلیه محصولات و خدمات است و این سازمان در 37 کشور دنیا شعبه دارد و تنها سازمان انحصاری در ایران و دنیا است که عضو UNWTO (سازمان دنیای دنیاگردی ملل متحد) و عضو (IAUP) اولین سازمان علمی پژوهشی UNWTO است. ما کوشش می کنیم تا تحریم های فرش دستباف را خنثی کنیم چرا که فکر، هنر و اندیشه را نمی توان تحریم کرد.

یاری به توسعه و ارتقاء توانایی های فنی و تخصصی در حوزه صدور شناسنامه فرش دستباف، ایجاد و تقویت بانک های اطلاعاتی موضوع تفاهم نامه، فراهم کردن تمامی زیرساخت های فنی شامل نرم افزار و سخت افزار برای صدور شناسنامه فرش دستباف، فراهم کردن تمامی زیرساخت های فنی درج و نصب صدور شناسنامه فرش دستباف بر روی فرش دستباف و صدور شناسنامه فرش دستباف به مدت 2 سال به صورت کاملا رایگان برای متقاضیان از محورهای همکاری مرکز ملی فرش ایران و سازمان بین المللی سیتی وان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 227

به "فرش دستباف شناسنامه دار می گردد، خنثی سازی تحریم های فرش دستباف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرش دستباف شناسنامه دار می گردد، خنثی سازی تحریم های فرش دستباف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید