عوارض آزادراه تهران &ndash پردیس گران شد، اعمال افزایش قیمت ها از اول شهریور ماه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - پردیس گفت: نرخ تردد در این آزاد راه در راستای اجرای ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری 500 تومان افزایش یافت.

عوارض آزادراه تهران &ndash پردیس گران شد، اعمال افزایش قیمت ها از اول شهریور ماه

چمدان: سعید غفوری با بیان این مطلب اضافه نمود: این افزایش قیمت طی دستورالعمل افزایش نرخ برای عوارضی های کل کشور ابلاغ شده است و افزایش نرخ اعلام شده در این آزاد راه از اول شهریور ماه اعمال می گردد.

مدیر عامل آزاد راه تهران و پردیس با اشاره به مخالفت خود با افزایش نرخ عوارض این آزاد راه به ایرنا گفت: افزایش نرخ عوارض آزادراه بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی و به منظور تسریع در پرداخت بدهی های سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تمامی آزادراه های کشور سالیانه اعمال می گردد که سال گذشته در این آزاد راه افزایش قیمت نداشتیم.

غفوری گفت: افزایش نرخ آزاد راه از اردیبهشت ماه سال 98 به ما ابلاغ شده بود و ما پس از گذشت چند ماه این افزایش را اعمال می کنیم.

بر اساس این ابلاغیه از این پس مبلغ پرداختی برای سواری 5 هزار تومان، وانت 6 هزارتومان، مینی بوس 5500 تومان، کامیونت 8500 تومان، اتوبوس 10 هزار تومان، کامیون دو محور 9 هزار تومان، کامیون 3 محور 11 هزار تومان و تریلی 12 هزار و 500 تومان خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 365

به "عوارض آزادراه تهران &ndash پردیس گران شد، اعمال افزایش قیمت ها از اول شهریور ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض آزادراه تهران &ndash پردیس گران شد، اعمال افزایش قیمت ها از اول شهریور ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید