عزیزی خادم: می خواهیم اعتبار و اعتماد را به فوتبال بازگردانیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، شهاب الدین عزیزی خادم پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخابش به عنوان ریاست فدراسیون گفت: از تمامی اعضای مجمع که به من و خانم موسوی اعتماد کردند، تشکر می کنم. شما اعضای مجمع ما را امانتدار خود دانستید.

عزیزی خادم: می خواهیم اعتبار و اعتماد را به فوتبال بازگردانیم

رئیس منتخب فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از بهاروند درخواست نموده است که وقتی به او بدهند، توضیح داد: وظیفه خود دانستم که با افتخار از همه عزیزان تشکر کنم و خودم را خادم صاحبان فوتبال می دانم. ان شاءالله با تیم مدیریتی جدید، هماهنگی مجموعه فدراسیون و تعامل سازنده با تمام ارکان نظام، با فصلی نو و نگاهی نو با همکاری شما از فوتبال دفاع کنیم. شما عصاره و چکیده فوتبال کشور بوده و نشان دادید تصمیم ساز هستید. شما نشان دادید نگاهی کاملاً حرفه ای به موضوع دارید و دغدغه تان را درک می کنم.

و با بیان اینکه خودش را موظف و مکلف می داند که قوی تر از قبل در فدراسیون فوتبال فعالیت کند، اظهار داشت: امیدوارم در بخش هیئت های استانی، باشگاه های محترم در لیگ های مختلف، بانوان و فوتسال بتوانیم همه در کنار هم، نگاه جدیدی را تجربه کنیم. به نوبه خودم از همه عزیزان تشکر ویژه ای دارم.

عزیزی خادم در ادامه اعلام کرد: از سرپرست فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، نبی، وزارت ورزش، علی نژاد، دست اندرکاران کمیته ملی المپیک و مجلس که فضایی تازه با نگاه و اساسنامه جدید ایجاد کرد، تشکر می کنم. ان شاءالله با رفتار همکاری گرایانه با فصلی نو بتوانیم قدم در راه توسعه فوتبالی بگذاریم که شما اعضای مجمع، صاحبان و نماینده ملت عزیز ایران هستید. خودم را موظف و مکلف می دانم که از شما مشورت بگیرم و تعاملی سازنده خواهیم داشت.

وظیفه خود می دانم در راستای اهداف هیئت رئیسه آینده فدراسیون فوتبال حرکت کنم.، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله گفت: بی نهایت خدای عالم را شاکرم و چه رأی می گرفتم و چه رأی نمی گرفتم، خدا صاحب و مالک است. به اذن و نام الهی و دعای خیر مقربین الهی اعتقاد دارم و معتقدم جایگاه که خدا به آدم بدهد، ارجح است. این موضوع را تجربه نموده ام و شما جلوتر از من هستید. ان شاءالله همه در کنار هم، افتخار، اعتبار و اعتماد را به فوتبال برگردانیم و صمیمانه از همه اعضای مجمع، اصحاب رسانه، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم.

عزیزی خادم انتخابات امروز را تبلور و نماد دموکراسی آگاهی بخشی دانست و توضیح داد: در فضای رقابتی آگاهانه، صادقانه و مخلصانه کنار هم قرار گرفتیم و اگر عمری باشد، صادقانه، خالصانه و متواضعانه کنار دوستان حرکت خواهم کرد. باز هم از اعتمادی که به من و خانم موسوی کردید، و نیز از بهاروند و محبت همه دوستان تشکر می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1531

به "عزیزی خادم: می خواهیم اعتبار و اعتماد را به فوتبال بازگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: می خواهیم اعتبار و اعتماد را به فوتبال بازگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید