عبور روابط ایران و روسیه از مرزهای ارتباط دو جانبه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران (پانا) - بنا بر اعلام وزارت امور خارجه در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی ایران و روسیه، همکاری های دو کشور در راستای تامین منافع مشترک از مرزهای روابط دوجانبه عبور نموده و وارد یاری به تامین امنیت منطقه ای و بین المللی شده و مستحکم تر از هر زمان دیگری است.

عبور روابط ایران و روسیه از مرزهای ارتباط دو جانبه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز آدینه در مورد بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه مصادف با تبادل پیغام رهبران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه شده است.

وزارت امور خارجه در بیانیه خود تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون روسیه به عنوان کشور همسایه قدرتمند و دوست خود بر پایه همکاری و احترام متقابل می نگرد و علاقه مند به گسترش بیش از پیش روابط خود با این کشور در همه زمینه ها است.

این بیانیه می افزاید: در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی، همکاری های دو کشور در راستای تامین منافع مشترک از مرزهای روابط دوجانبه عبور نموده و وارد یاری به تامین امنیت منطقه ای و بین المللی شده و مستحکم تر از هر زمان دیگری است.

وزارت امور خارجه یادآور شده است: ایران و روسیه علیه تحریم های ضد بشری و یکجانبه، مداخلات غرب در امور دیگر کشورها، ممانعت از ایفای نقش عوامل ثالث در روابط خود و ضرورت احترام به حقوق بین الملل همبستگی کامل دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1530

به "عبور روابط ایران و روسیه از مرزهای ارتباط دو جانبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور روابط ایران و روسیه از مرزهای ارتباط دو جانبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید