ضرورت افزایش تعاملات بین قم و گانسو چین

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: از سال 85 با حضور هیئت دولتی و تجاری قم در این استان ارتباطات و تعاملات تجاری مستمر و تاثیرگذاری بین 2 کشور ایجاد شده که باید این تعاملات افزایش پیدا کند.

ضرورت افزایش تعاملات بین قم و گانسو چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، ابوالفضل خاکی امروز در حاشیه نشست مشترک سرمایه گذاران استان گانسو چین با فعالان مالی که در اتاق بازرگانی قم برگزار گردید، اظهار کرد: در سال 85 با حضور هیئت دولتی و تجاری قم در این استان ارتباطات و تعاملات تجاری مستمر و تاثیرگذاری بین 2 کشور ایجاد شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم اضافه نمود: استان گانسو به مرکزیت شهر لنجو یکی از استان های مسلمان نشین کشور چین است و این تعاملات مستمر در چند سال گذشته ما را به نقطه ای رسانده است که امروز سرمایه گذاران چینی متقاعد به سرمایه گذاری در استان قم شده اند.

خاکی با اشاره به حضور سرمایه گذاران استان گانسو در قم توضیح داد: هم اکنون این گروه از سرمایه گذاران چینی برای مشارکت در بخش راه اندازی قطارهای سریع السیر، ساخت مراکز تجاری، نمایشگاهی و هتل سازی اعلام آمادگی نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد مرکز تجاری چین در منطقه ویژه مالی سلفچگان را یکی از دستاوردهای اصلی این سفر است.

در ادامه این نشست هئیت سرمایه گذار چینی در جریان پروژه های عمرانی شهرداری قم و چگونگی سرمایه گذاری و مشارکت در این طرح ها قرار گرفتند.

گروهی از نمایندگان تجاری کشور چین متشکل از دبیرکل انجمن تجارت خارجی استان گانسو، نمایندگان خط آهن ریلی، آبیاری قطره ای، هتل سازی و امور نمایشگاه با هدف رشد سرمایه گذاری استان گانسو در استان قم و توسعه روابط مالی بین این 2 استان به قم سفر نموده اند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 438

به "ضرورت افزایش تعاملات بین قم و گانسو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش تعاملات بین قم و گانسو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید