شلوار مناسب برای آقایان لاغر اندام

به گزارش وبلاگ مجله پریها، برای انتخاب شلوار غیر رسمی آقایان لاغر اندام دو انتخاب دارید. یا شلوارهایی که روی بدن راحت قرار می گیرند و به اصطلاح شلوارهای آزاد نامیده می شوند. منظور ما از آزاد بودن شلوار، اصلا گشاد بودن آن نیست.

شلوار مناسب برای آقایان لاغر اندام

آقایان لاغر اندام و قد بلند حتما با این معضل حین خرید شلوار دست و پنجه نرم می نمایند که شلواری اندازه خود نمی یابند. حتی اگر خیلی خوش شانس باشند و بلندی شلوار مناسب قد آن ها باشد کمر شلوارها معمولا اندازه آن ها نیست. البته این ها مشکلاتی است که با حضور یک خیاط برطرف می گردد. هدف ما در این پست هدایت دادن به شما برای انتخاب شلوار مناسب آقایان لاغر اندام است. با خبرنگاران همراه باشید.

شلوار مناسب آقایان لاغر : فرم اندام مستطیلی شکل

ویژگی های اندام به این توضیح است: کمر، سرشانه و پاها در یک راستا قرار گرفته اند. بازوها و ران های شما لاغر هستند. شلواری که انتخاب می کنید باید این لاغری را پوشش دهد و هیکل شما را متناسب سازد.

شلوار جین

جین تنگ حجم ساق پا و ران را برای شما متناسب می نمایند و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب لباس مناسب برای بالاتنه است. بهتر است آن را با پیراهن یا ژاکتی ست کنید که در عین فرم دادن به اندام مناسب باشد و چاق تر از حد معمول نشان ندهد.

شلوار رنگی

برای انتخاب شلوار غیر رسمی آقایان لاغر اندام دو انتخاب دارید. یا شلوارهایی که روی بدن راحت قرار می گیرند و به اصطلاح شلوارهای آزاد نامیده می شوند. منظور ما از آزاد بودن شلوار، اصلا گشاد بودن آن نیست. شلوار باید اندازه بدن باشد و به درستی روی کمر فیت گردد. این شلوارها با حجم دادن به بدن، شما را پرتر نشان می دهند. می توانید رنگ های خاکستری، سفید یا آبی را انتخاب کنید که به خوبی روی بدن شما می نشینند. ولی به سراغ شلوارهای طرح دار و الگودار نروید. چرا که ممکن است در صورت انتخاب مدل نامناسب هیکل شما کوچکتر و لاغرتر دیده گردد.

شلوار مجلسی

برای انتخاب شلوار مجلسی آقایان لاغر اندام کافیست به سراغ مدل های تنگ بروید. قوانینی که در خصوص شلوار جین و رنگی گفته شد را برای این شلوارها نیز اعمال کنید.

شلوار مناسب آقایان لاغر : هیکل های ورزشکاری

هیکل شما دارای این ویژگی ها است: شانه های عریض. بدنی ماهیچه ای، کمری باریک تر از شانه ها ولی نه به باریکی هیکل های مثلث وارونه.

جین

شلوار جین پوشیدن شاید برای شما به این دلیل سخت است که ران های شما را مورد فشار قرار می دهد. پس به دنبال مدلی از جین باشید که اولا در قسمت ران جنسی سخت تر دارد و کشی و چسبان نیست و ثانیا پاچه های آن اندازه باشد و بلند و کوتاه بودنش احتیاج به اندازه کردن مجدد نداشته باشد.

شلوار رنگی

برای شلوار مجلسی سعی کنید مدل های فیت بدن را بیابید و رنگ های مختلف را نیز امتحان کنید. از موارد بیش از حد حجیم دوری کنید.

شلوار مجلسی

برای شلوار مجلسی آقایان لاغر اندم به فیت بدن بودنشان بیشتر توجه کنید. شلوارهای مجلسی می توانید مدل های طرح دار و الگودار را انتخاب کنید و تناسب اندامتان بهم نخورد. رنگ های تیره انتخاب کنید که با پیراهن های رنگ روشن به خوبی ست می گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبای انتخاب لباس مردانه متناسب با رنگ پوست را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1265

به "شلوار مناسب برای آقایان لاغر اندام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلوار مناسب برای آقایان لاغر اندام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید