شاهرودی: باید از اشتباهات بازى اول با اندونزی درس بگیریم، سفر به اندونزى در این مقطع بهترین تصمیم بود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رضا شاهرودی، مربى تیم فوتبال امید کشورمان گفت: سفر به اندونزى در فاصله به جامانده تا مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اتفاق بسیار مفیدى بود.

شاهرودی: باید از اشتباهات بازى اول با اندونزی درس بگیریم، سفر به اندونزى در این مقطع بهترین تصمیم بود

جهت دریافت مشاوره سفر با قیمت تور نوروزی کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودى درباره آخرین شرایط تیم امید در اردوى اندونزى گفت: خوشبختانه شرایط خوبى در این اردو داریم. بازى اول در بالى انجام شد که باید در آن پیروز مى شدیم. مسابقه دوم هم در حاشیه شهر جاکارتا انجام مى گردد. تنها مشکل مسافرت طولانى و اختلاف ساعت بود که رفته رفته حل شد.

مربى تیم فوتبال امید کشورمان افزود: فکر مى کنم انجام این سفر پیش از مسابقات نهایى کاملاً ضرورى و لازم بود. احتیاج داشتیم به این شرایط ویژه و تجربه حضور در جنوب شرق آسیا، همچنین سفر طولانى و اختلاف ساعت، همین طور شرایط جوى این منطقه. تجربه بسیار خوبى براى بازیکنان بود همین طور برنامه ریزى لازم از سوى کادر فنى انجام شده است که برنامه خواب تیم را در تایلند چطور تنظیم کنیم.

شاهرودى در خاتمه گفت: باید در بازى دوم از اشتباهات مان به خوبى درس بگیریم، خصوصاً از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنیم و هیچ موقعیتى را از دست ندهیم. قطعاً با تمرکز مى توانیم به یک پیروزى خوب در بازى دوم برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 740

به "شاهرودی: باید از اشتباهات بازى اول با اندونزی درس بگیریم، سفر به اندونزى در این مقطع بهترین تصمیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: باید از اشتباهات بازى اول با اندونزی درس بگیریم، سفر به اندونزى در این مقطع بهترین تصمیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید