سولسشایر: بدون بزرگ مان منچسترسیتی را شکست دادیم، اخراج ماتیچ درست نبود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در دربی منچستر ابراز رضایت کرد و در عین حال گفت که اخراج هافبک صربستانی اش درست نبوده است.

سولسشایر: بدون بزرگ مان منچسترسیتی را شکست دادیم، اخراج ماتیچ درست نبود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) با وجود فزونی یک بر صفر در خانه منچسترسیتی در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب رقیب همشهری خود شد و از رسیدن به فینال جام اتحادیه انگلیس بازماند، در مورد اخراج نمانیا ماتیچ در دقیقه 76 گفت: گلزنی با 11 بازیکن در استادیوم اتحاد کار سختی است و 10 نفره هم کار برای گلزنی به مراتب سخت تر می گردد. اخراج ماتیچ درست نبود. نمانیا به خاطر اولین خطایش کارت زرد گرفت و کمی پس از آن کارت زرد دوم را گرفت در حالی که اصلاً حرکتش خطا نبود.

وی ادامه داد: چند بار بازیکنان منچسترسیتی روی بازیکنان ما خطا کردند؟ آنها چند بار در نیمه اول روی دنیل جیمز و جسی لینگارد خطا کردند؟ این پرسشی است که در ذهن من است. به بازیکنانم اما خیلی افتخار می کنم چون آنها در طول 6 هفته دو بار پیروز شده اند منچسترسیتی را شکست دهند. بازیکنان ما در این بازی تمام توان خود را به نمایش گذاشتند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پاسخ به این پرسش که آیا نبود مارکوس رشفورد را در این بازی حس کردید؟، گفت: بازیکنان بزرگی همچون رشفورد، پوگبا و مک تامینی را در اختیار نداریم، اما با این شرایط به اینجا آمدیم و بار دیگر منچسترسیتی را شکست دادیم. به بازیکنانم بابت عملکردی که از خود ارائه کردند، افتخار می کنم. آنها باید همین فرایند را در پیش بگیرند و در این بازی دفاع خیلی خوب عمل کرد. همچنین دروازه بانی داریم که اگر روی فرم باشد، بهترین دروازه بان دنیا است و در این ملاقات با واکنش هایش ما را در بازی نگه داشت.

سولسشایر درباره اینکه کدام بازیکنان با عملکردشان او را تحت تأثیر قرار داده اند، مطرح نمود: داوید دخه آ بار دیگر ارزش های خود را نشان داد. چهار بازیکن خط دفاعی ما از جمله هری مگوایر و ویکتور لیندلوف عالی بودند. براندون ویلیامزِ جوان هم بار دیگر فوق العاده عمل کرد. نمانیا ماتیچ هم از نظر من بهترین بازیکن زمین بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از خرید هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون، در پاسخ به این پرسش که آیا فرناندس آماده بازی با ولورهمپتون خواهد بود؟، اعلام نمود: ابتدا باید قرارداد رسمی امضا گردد، اما فرناندس آمادگی لازم را دارد و آماده بازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 812

به "سولسشایر: بدون بزرگ مان منچسترسیتی را شکست دادیم، اخراج ماتیچ درست نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: بدون بزرگ مان منچسترسیتی را شکست دادیم، اخراج ماتیچ درست نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید