سری هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ماه ها قبل هواوی اعلام نمود که تمام گوشی های مبتنی بر رابط کاربری EMUI 11 می توانند سیستم عامل هارمونی را هم دریافت نمایند. در همین زمینه یکی از اکانت های مشهور شبکه اجتماعی Weibo با انتشار پستی اعلام نموده که سری هواوی P50 اولین گوشی هایی هستند که به طور پیش فرض همراه با سیستم عامل هارمونی عرضه خواهند شد.

سری هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی عرضه می گردد

طبق اعلام این اکانت، در حال حاضر این گوشی ها مرحله دوم آزمایش نسخه بتای این سیستم عامل را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و حالا وارد مرحله سوم شده اند. باید خاطرنشان کنیم سری هواوی P50 اولین گوشی های مبتنی بر این سیستم عامل نیستند و در حال حاضر تعدادی از پرچم داران قدیمی هواوی هم می توانند نسخه بتای سیستم عامل هارمونی را اجرا نمایند. نکته قابل توجه این است که گویا سری هواوی P50 تنها مبتنی بر هارمونی خواهند بود و از اندروید بهره نمی برند.

همان طور که احتمالا می دانید، هواوی ماه ها قبل از سیستم عامل هارمونی به عنوان جایگزین اندروید رونمایی کرد. اگرچه هواوی مدعی شده که این سیستم عامل به طور کامل توسط متخصصین این شرکت توسعه پیدا نموده است، اما در واقع مبتنی بر اندروید است. با وجود مدارک مختلف در این زمینه، هواوی این ادعاها را تکذیب نموده و گفته که سیستم عامل هارمونی ارتباطی با اندروید ندارد.

مدیران هواوی گفته اند که تا انتهای سال 2021، حدود 300 تا 400 میلیون گجت از این سیستم عامل بهره مند خواهند شد. البته به یاد داشته باشید که این سیستم عامل راهی تلویزیون های هوشمند، ساعت های هوشمند و دیگر گجت ها هم می گردد. هواوی به همین دلیل مشغول آماده سازی سرویس های نرم افزاری مختلفی است که از بین آن ها می توانیم به سرویس های مربوط به جست وجو و نقشه اشاره کنیم.

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1549

به "سری هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید