سرانجام تصاویر واقعی مچ بند شیائومی می بند 5 منتشر شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، چند روز پیش خبر بسیار مهمی در رابطه با مچ بند شیائومی می بند 5 منتشر شد که ادعا می کرد این گجت قابلیت ها و تغییرات فراوانی را با خود به همراه خواهد داشت که از جمله مهم ترین آن می توان به نمایشگر 1.2 اینچی اشاره کرد. روز گذشته اما تصویری از این محصول منتشر شد که به شایعات اخیر پیرامون آن دامن زد.

سرانجام تصاویر واقعی مچ بند شیائومی می بند 5 منتشر شد

با توجه به این تصویر جدید، محصولی را شاهد هستیم که نمایشگر بزرگ تری دارد و شارژر آن نیز به شکل متفاوتی طراحی شده. هرچند باز هم باید ساعت را برای شارژ از بند آن جدا کنید چون فقط نحوه اتصال محصول با شارژر تغییر کرده. روی بدنه اصلی تغییرات بسیار کمی را شاهد هستیم. شاید بتوان گفت می بند 5 کمی تخت تر به نظر می رسد که البته زاویه ای که این تصویر در آن به ثبت رسیده در چنین نتیجه گیری بی تاثیر نبود.

بهرحال افشاگری که این تصویر را در ویبو به اشتراک گذاشت گفت مچ بند شیائومی می بند 5 حدودا 28 دلار (200 یوان) قیمت خواهد داشت که خب احتمالا هنگام عرضه نهایی شاهد افزایش این میزان هم خواهیم بود. هرچند همیشه محصولات شیائومی قیمت بسیار مناسبی داشتند و قطعا می بند 5 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

در آخرین اخبار و شایعات پیرامون این مچ بند شنیده بودیم شیائومی قرار است سنسور سنجش ضربان قلب را با افزودن قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون بروزرسانی کند. همچنین پشتیبانی از NFC که اکنون فقط در چین قابل دسترسی است احتمالا در تمام نسخه های این محصول حضور خواهد داشت.

درباره مچ بند شیائومی می بند 5 چه می دانیم؟

اما مهم تر اینکه در روزهای اخیر، خبر از وجود نسخه Smart Band 5 منتشر شد؛ محصولی با شماره مدل XMSH11HM که به نسبت مدل استاندارد می بند 5 با شماره مدل XMSH10HM متفاوت است. هنوز همه چیز را باید در حد یک شایعه در نظر گرفت اما گفته می شود این نسخه از مچ بند هوشمند شیائومی قرار است از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا نیز پشتیبانی کند. نسخه های چینی سری می بند هم از NFC پشتیبانی می کردند و هم از دستیار صوتی چینی Xiao اما ظاهرا الکسا قرار است در نسخه های جهانی در دسترس قرار گیرد.

حرکت شیائومی در این زمینه هوشمندانه بوده (البته اگر اتفاق بیفتد) چون الکسا انتخاب فوق العاده ای برای نسخه های جهانی می بند 5 است. این دستیار صوتی از زبان آمریکایی، ژاپنی، هندی و بسیاری از زبان های اروپایی پشتیبانی می کند اما خب چون در تصاویر شاهد حضور بلندگویی نبودیم، احتمالا الکسا پاسخ های خود را به صورت متن به نمایش در می آورد.

در حال حاضر این اطلاعات تمام آن چیزی بودند که در رابطه با مچ بند شیائومی می بند 5 در اختیار داشتیم. انتظار می رود در آینده خبرهای بیشتری نیز پیرامون این محصول مورد انتظار بشنویم.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1046

به "سرانجام تصاویر واقعی مچ بند شیائومی می بند 5 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام تصاویر واقعی مچ بند شیائومی می بند 5 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید