سانحه رانندگی در بوئین زهرا 3مصدوم برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس پلیس راهور استان از مصدومیت 3نفر از شهروندان در یک سانحه رانندگی در شهرستان بوئین زهرا خبرداد.

سانحه رانندگی در بوئین زهرا 3مصدوم برجای گذاشت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ مهرداد حسن پور،رئیس پلیس راهور استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در چهارراه ولیعصر شهرستان بوئین زهرا بلافاصله ماموران پلیس راهور و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

حسن پور اضافه نمود: با حضور ماموران در محل سانحه معین شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید با 2دستگاه خودروی پژو و پراید دیگر برخورد نموده که رانندگان خودروهای پراید و یکی از سرنشینان آنها نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

او در تشریح علت حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور، علت اصلی حادثه بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه و عبور از چراغ قرمز از جانب راننده پراید نسبت به دو خودرو دیگر اعلام کردند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین در انتها از شهروندان خواست، در هنگام رانندگی دقت و رعایت سرعت مطمئنه را مدنظر قرار داده و از تغییر راستا های ناگهانی در جاده ها، خودداری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1402

به "سانحه رانندگی در بوئین زهرا 3مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه رانندگی در بوئین زهرا 3مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید