دیوارهای سرد را با کاغذ دیواری گرم تر کنید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رپرتاژ آگهی - یک کاغذ دیواری جذاب، از دیدگاه شما بایستی دارای چه ویژگی هایی باشد؟! زیبا و جذاب باشد و یا صرفاً فقط قیمت کاغذ دیواری مناسب باشد؟! باکیفیت باشد و یا عایق صوت و حرارت باشد؟! واقعیت اینست که در خرید کاغذ دیواری، بایستی به تمامی پارامترها توجه گردد و اصطلاحاَ باید این قابلیت وجود داشته باشد که چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ رنگ و میزان عایق بودن، با خرید کاغذ دیواری بتوانید گرمای ویژه ای را به دیوارهای سرد و بی روح خانه خود ببخشید. فروشگاه رونیا برای به دست آوردن اطلاعات فنی در ارتباط با کاغذ دیواری ، به همکاران ما مشاوره تخصصی ارائه کرده است که با شما به اشتراک گذاشته ایم.

دیوارهای سرد را با کاغذ دیواری گرم تر کنید

بله! درحقیقت مهم نیست که به دنبال خرید کاغذ دیواری اتاق کودک و یا در پی یک کاغذ دیواری سه بعدی برای فضای تجاری تان باشید؛ بلکه این موضوع پراهمیت است که بتوانید زیبایی، دلنشینی، جذابیت، هماهنگی و البته گرم بودن فضایی را با خرید کاغذ دیواری، به صورت یکجا برای فضای مسکونی یا کاری تان به ارمغان بیاورید. اما حالا سوال اینجاست که میزان زیبایی و عایق بودن دیگر متریال ها به نسبت کاغذ دیواری، در چه سطحی قرار گرفته است؟!

زیبایی و هماهنگی خاص؛ عامل جذابیت کاغذ دیواری ها

چه به لحاظ زیبایی و چه به لحاظ تنوع طرح، بدون شک می توان گفت هیچ متریالی به اندازه کاغذ دیواری، متنوع تر و دلرباتر نخواهد بود. همچنین قابلیت هماهنگ سازی بی دردسر دیوارها و حتی سقف با مبلمان و دیگر اجزای خانه، از دیگر مزیت های خرید کاغذ دیواری محسوب می شود که البته علاوه بر هماهنگ سازی اولیه دید بصری خانه، امکان لوکس سازی و صمیمی ساختن فضای داخلی را نیز به وجود خواهد آورد و در واقع به جرئت می توان گفت که با خرید کاغذ دیواری، هرگونه تغییری در فضای خانه برایتان در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال:

  • اگر به دنبال ایجاد فضای صمیمی و راحت هستید، انتخاب کاغذ دیواری با طرح های سنتی می تواند بهترین تصمیم ممکن برای ایجاد فضایی با حس و حالی صمیمی باشد؛ و البته هماهنگ با مبلمان های سنتی و رنگارنگ!
  • اما اگر دکوراسیون داخلی خانه تان از مبلمان و پرده های سلطنتی و وزین و همچنین لوازم آنتیک تشکیل شده باشد، خرید کاغذ دیواری طلایی و قهوه ای رنگ که از پترن های شیک و ریزی بهره ببرد، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.
  • همچنین در صورتی که طراحی دکوراسیون مدرن را در ذهنتان مدنظر دارید، بهره گیری از کاغذ دیواری سه بعدی در مرکز پتانسیل های بصری (از جمله پشت میز تلویزیون و یا دیواره های پشت ویترین های فضای نشیمن)، جلوه های ویژه و جذابی را به فضای یکدست خانه های مدرن خواهد بخشید؛ البته که پیش از هر اقدامی، از قیمت کاغذ دیواری سه بعدی مطمئن شوید.
  • و یا حتی اگر به دنبال یک طراحی خاص برای اتاق کودکتان هستید، خرید پوسترها، بنرها و تابلوهای مخصوص شخصیت های کارتونی، کاری بسیار دردسر آور و ناهمگون خواهد بود. این در حالیست که خرید کاغذ دیواری اتاق کودک، هم بسیار زیبا و متنوع تر و هم بسیار باکیفیت تر می باشد و به طور کلی تصمیم بسیار مناسب و حرفه ای تری خواهد بود که زیبایی و هیجان اتاق کودک را چند برابر خواهد کرد.

درحقیقت این سوال مطرح می شود که: این تنوع و هماهنگی را در کدام متریال به غیر از کاغذ دیواری، می توانید به دست بیاورید؟؟ مسلمـاً هیچ کدام!

خرید کاغذ دیواری انتخاب بی دردسر و بدون کثیف کاری

نصب کاغذ دیواری بسیار راحت تر از بسیاری از متریال های پوششی دیگر خواهد بود و همچنین زمان کوتاه تری را نیز از صاحبخانه خواهد گرفت. در سوی مقابل اما، استفاده از متریال هایی چون: انواع سنگ، انواع پارکت، کاشی، رنگ، بلکا، چوب و غیره، با دردسرها و کثیف کاری های متعددی روبرو خواهد بود و جمع کردن و دوباره قرار دادن وسایل و لوازم خانه در نصب چنین متریال هایی، همیشه امری عذاب آور برای خانواده ها محسوب می شود.

همچنین قیمت کاغذ دیواری که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن این متریال به شمار می رود. به یاد داشته باشید که فرایند کندن و تعویض کاغذ دیواری نیز بسیار بسیار راحت تر از انواع پارکت، سنگ، کاشی، موزاییک، بلکا و چوب می باشد و در فرایند نصب و تعویض، همانند برگ برنده ای برای اعضای خانواده به شمار می رود.

از دیگر مزایای خرید کاغذ دیواری می توان به روکش شدن راحت آن بر روی سطوح اشاره داشت؛ چراکه به عنوان مثال برای رنگ آمیزی دیوارها، احتیاج به پرکردن سوراخ ها و بتونه کاری می باشد، اما کاغذ دیواری بدون هیچگونه زیرسازی خاصی، همچون عایقی گرما بخش بر روی دیوارها نصب می شود و با زیبایی زایدالوصف خود، می تواند گرمای فیزیکی و روانی خاصی را به فضای خانه ها ببخشد.

کاغذ دیواری چگونه نگهبان گرمای خانه هایتان خواهد بود؟!

چه به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی و یا چه به عنوان کاغذ دیواری اتاق کودک، اگر از این متریال در بهترین شرایط کیفیت و سطح عایق بهره بگیرید، می توانید سرما یا گرمای فضای داخلی محیط زندگی و کاری خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و آرامش ویژه ای را به زندگیتان تزریق کنید.

بد نیست بدانید که متریال هایی همچون سنگ، کاشی و یا رنگ، به دلیل اینکه ظرفیت گرمایی ویژه ای را دارا نمی باشند، نمی توانند به عنوان عایق مناسبی برای فضاهای داخلی به شمار بفرایند. همچنین تمامی پارکت ها قابلیت عایق بودن مناسبی را نداشته و بسته به میزان چوب به کار رفته در آن ها، درصد عایق بودن این متریال متفاوت خواهد بود. همچنین البته که ویژگی های متریالی همچون بلکا، متفاوت تر از ویژگی های رنگ های عادی می باشد و درصد عایق بودن بیشتری را خواهد داشت.

در امان بودن از آسیب ها…

قطعاَ می دانید که آب دشمن اصلی چوب های طبیعی، گچکاری و البته پارکت خواهد بود و به علت باد کردن این متریال ها در تماس و برخورد با آب، به مرور کیفیت و توانایی عایق بودن خود را از دست خواهند داد.

اما خبر خوب این جاست که با خرید کاغذ دیواری های ضد آب، می توانید کیفیت و میزان عایق بودن تعیین و همیشگی را برای فضای زندگی تان به ارمغان بیاورید. البته که انواع سنگ ها در برخورد با آب مشکل خاصی را نداشته و اتفاقاً برای جلوگیری از بروز رطوبت، متریال مناسبی به شمار می فرایند.

با کاغذ دیواری، فضاهای گرمتر، جذاب تر و البته بزرگتر برای خود خلق کنید

بدون شک مناسب بودن قیمت کاغذ دیواری، مبحث بسیار مهمی می باشد… مبحثی بسیار مهم؛ اما قطعاً همه چیز نیست… بله! به عنوان مثال به یاد داشته باشید که از ترکیب های رنگی متنوع در خرید کاغذ دیواری نباید غافل شد؛ چراکه تحقیقات معتبر و متعدد دانشگاهی نشان داده است که استفاده از طیف های رنگ های گرم (قرمز، زرد، طلایی، نارنجی و غیره)، می تواند به ایجاد گرمای بیشتر و حس هیجانی تر در فضای زندگیتان یاری نماید. همچنین بدنیست بدانید که تحقیقات علمی ثابت کرده است که وجود چنین رنگهای گرمی درانواع کاغذ دیواری اتاق کودک و یا فضای نشیمن، می تواند به افزایش دما و گرمای خانه ها یاری نماید. در سوی دیگر، مثلاَ اگر به دنبال ایجاد فضایی صمیمی تر هستید، به کارگیری رنگ های سبز، نیلی و آبی مناسبتر خواهد بود. البته که همه ی این ها، بیش از پیش نشان دهنده این مسئله می باشد که دستیابی به چنین ترکیبهای رنگی متنوعی که با پترن ها و طرح های زمینه ای شیک همراه باشد، تنها با خرید کاغذ دیواری ممکن خواهد بود.

همچنین از این واقعیت غافل نشوید که استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی و البته با رنگ های روشن، موجب می شود که فضای زندگی و تجاریتان، از لحاظ بصری بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد و در کنار ایجاد گرما و سطح عایق مناسب، حس خفگی فضایی را نیز از محیط زندگی تان دور کند.

اما دیگر وقت آن است که یک سوال جذاب دیگر مطرح شود؛ که به راستی چه متریالهایی، این حجم از ویژگی هایی متعدد و حرفه ای را می توانند در خود داشته باشند؟! البته که پاسخ تعیین است: کاغذ دیواری باکیفیت، لوکس و زیبا همان چیزیست که شما و جذابیت فضایی تان به آن احتیاج خواهد داشت و البته حالا بیش از پیش تعیین شده است که پس از دریافت مناسبترین قیمت کاغذ دیواری، به شکلی حرفه ای می توانید دیوارهای سردتان را با کاغذ دیواری های شیک و جذاب، گرم نمایید.

رونیا ، نامی نیک در لوکس سازی فضاهای داخلی

فروشگاه رونیا (roniya.ir) با پشتوانه متخصصین برجسته و سابقه 15 ساله در ارائه متریال های باکیفیت دکوراسیون داخلی، همیشه کوشش داشته است که بهترین خدمات را با نوین ترین روش های ساخت و نصب در دسترس عموم مردم ایران زمین قرار دهد. به یاد داشته باشید که کیفیت اتفاقی نیست و مجموعه پوششگران، همیشه مخاطبان را به مقایسه کیفیت و مناسب ترین قیمت کاغذ دیواری دعوت می کند و همچنین سعی دارد تا لذت خرید آنلاین و بی دردسر را به انتخاب سبک طراح فراهم نماید.

تلفن تماس: 02144288700

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1349

به "دیوارهای سرد را با کاغذ دیواری گرم تر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوارهای سرد را با کاغذ دیواری گرم تر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید