دما در سیستان و بلوچستان 4 تا 7 درجه کاهش می یابد، دریای عمان مواج است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دمای هوا در نواحی شمالی و مرکزی سیستان و بلوچستان حدود چهار تا هفت درجه کاهش می یابد.

دما در سیستان و بلوچستان 4 تا 7 درجه کاهش می یابد، دریای عمان مواج است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

محمدرضا امیرمرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان گفت: دمای هوا در نواحی شمالی و مرکزی استان از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده حدود چهار تا هفت درجه کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان که از هفته قبل اغاز شده بود تا اواخر هفته آینده تداوم دارد به طوری که در بعضی ساعات کاهش دید افقی را به همراه دارد.

وی اضافه نمود: روز چهارشنبه بر شدت وزش باد و میزان ذرات گرد و خاک در هوای منطقه اضافه نموده می گردد بطوریکه حداکثر سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در این منطقه به حدود 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت می رسد.

امیرمرادی توضیح داد: تا 2 روز آینده به علت وزش باد بر روی دریا، دریای عمان در نواحی شرقی و جنوبی آن مواج و متلاطم پیش بینی می گردد به طوری که ارتفاع موج به حدود بیش از 2 متر می رسد.

وی اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته زاهدان با دمای 18 درجه و دلگان با دمای 48 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 530

به "دما در سیستان و بلوچستان 4 تا 7 درجه کاهش می یابد، دریای عمان مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دما در سیستان و بلوچستان 4 تا 7 درجه کاهش می یابد، دریای عمان مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید