دبیر: برند کشتی پایین آمده، هیچ تعارفی با کسی ندارم، روسیه و آمریکا با طرح انتخابی مدال آور شدند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نشست رئیس فدراسیون کشتی و اصحاب رسانه برای آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی، صبح امروز (سه شنبه) در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار گردید.

دبیر: برند کشتی پایین آمده، هیچ تعارفی با کسی ندارم، روسیه و آمریکا با طرح انتخابی مدال آور شدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این نشست، طرح چرخه انتخابی تیم های ملی توسط مسئولان انستیتو بین المللی کشتی به صورت کامل برای اصحاب رسانه شرح داده شد و سپس خبرنگاران سئوالات خود را در این زمینه با رئیس فدراسیون کشتی مطرح کردند.

علیرضا دبیر در ابتدای این نشست گفت: در حال حاضر برند کشتی پایین آمده است و کشتی کمتر در رسانه ها دیده شده است، از شما درخواست دارم که این طرح را به دقت مطالعه و بعد ما را نقد کنید. ما نیز صادقانه تمامی ایرادات این طرح را می شنویم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه بابت مطالبی که می نویسند چه موافق و چه مخالف به شخصه از آن ها ممنون هستم، چراکه همه ما به دنبال این هستیم که کشتی بالا برود و همه باید در این راه کوشش کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: کشتی چند ضلع از جمله کشتی گیر، مربی، داور، فدراسیون را دارد و یک ضلع کشتی نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند. و باید بگویم حتی کسانی که مغرضانه نیز می نویسند با ما هستند.

دبیر در خصوص طرح چرخه انتخابی تیم ملی گفت: همه چیز در این طرح دیده شده است و به دنبال این هستیم که حقی از کسی ضایع نگردد، کشورهایی نظیر روسیه و آمریکا بر اساس طرح انتخابی که دارند توانسته اند در رقابت های دنیای و المپیک مدال های فراوانی را کسب نمایند و اگر ما نیز با هم باشیم و این طرح را اجرا کنیم صندلی کشتی ما در سال های آینده بهتر خواهد شد و قطعا این طرح ماندگار می گردد.

وی ادامه داد: از شما می خواهم که به خوبی به صحبت های ما در خصوص این طرح گوش کنید و تا آخر با همراه باشید و پس از آن جوابگوی تمامی سئوالات شما هستیم.

رئیس فدارسیون کشتی در خصوص انستیتو بین المللی کشتی گفت: از نظر من هرکس باید در صندلیی که دارد کار کند و کار خودش را نیز بلد باشد، حتما یک مربی عظیم نباید قهرمان المپیک و دنیا باشد، اما اگر هم بود چه بهتر، اما من مرحوم معزی پور را برای شما مثال می زنم که چه خدمتی به کشتی کرد و چه قهرمانان دنیا و المپیک را ساخت.

وی ادامه داد: حتما از نظرات استفاده می کنم و مشورت پذیرم اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم، در چند روز گذشته رویکردی علیه انستیتو کشتی در فضای مجازی شکل گرفت که خوب نبود، چراکه همانطور که گفتم دلیل نمی گردد که آن ها در کار تحلیل و کارشناسی کشتی خوب نباشند. من به کار سیستماتیک و سلسله مراتب اعتقاد دارم و کاری که به شخصی واگذار می کنم از همان شخص هم دنبال می کنم، چند کار را به انستیتو واگذار کردم که طرح چرخه انتخابی یکی از آن ها بود و باید بگویم که کارهای عظیمتری نیز بر عهده انستیتو گذاشته ام که در راه است.

دبیر توضیح داد: ما ادعا نمی کنیم که کارمان درست است و هنوز چیزی را تصویب نکرده ایم و نظرات دیگران را می گیریم و به همین منظور از کشتی گیران، مربیان و قهرمانان دعوت کردیم که نظر خود را در خصوص این طرح بدهند و امروز نیز از اصحاب محترم رسانه خواستیم که ایرادات این طرح را به ما بگویند.

وی اضافه کرد: اکثرا به صورت شفاهی نظرات خود را به ما داده اند اما چند نفری هم مکتوب فرستاده اند. بعنوان مثال علیرضا حیدری از قهرمانان المپیک و دنیا ما راجع به این طرح نوشته که دست مربیان در آن باز است.

دبیر در خصوص محمد بنا گفت: آقای بنا واقعا مشکل داشت و نتوانست در جلسه چرخه حضور یابد اما دیدید که چه حاشیه هایی به وجود آوردند، اما دیروز 3 ساعت با ایشان جلسه داشتیم و ایرادات خود را به این طرح گرفت و قرار است هفته بعد نیز جلسه بعدی خود را با آقای بنا برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی در انتها اعلام کرد: هیچ تعارفی با کسی ندارم و به کار جمعی اعتقاد دارم، از انستیتو کشتی تشکر می کنم که در حدود یکسال گذشته وقت گذاشت و این طرح را نوشته و چکش کاری های لازم را نیز بر روی آن انجام داد و امیدوارم که امروز بتوانیم با هم این طرح را آنالیز کنیم و پذیرای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1035

به "دبیر: برند کشتی پایین آمده، هیچ تعارفی با کسی ندارم، روسیه و آمریکا با طرح انتخابی مدال آور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: برند کشتی پایین آمده، هیچ تعارفی با کسی ندارم، روسیه و آمریکا با طرح انتخابی مدال آور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید