دانشگاه ایلام خوابگاه متاهلی ندارد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: این دانشگاه فاقد خوابگاه متاهلی است؛ اما برنامه هایی برای ایجاد آن در سال 1400 داریم.

دانشگاه ایلام خوابگاه متاهلی ندارد خبرنگاران

مهدی صیدی، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در دانشگاه ایلام خوابگاه متاهلی ایجاد نشده، اما بنا داریم یک خوابگاه متاهلی برای دانشجویان احداث کنیم.

صیدی افزود: با توجه به اینکه تا پیش از این تعداد متقاضیان خوابگاه متاهلی دانشگاه پایین بوده، اقدامی برای ایجاد آن انجام ندادیم، اما به دلیل اضافه شدن دانشجویان بین الملل (عراقی) به دانشگاه تعداد تقاضا برای اسکان در خوابگاه متاهلی افزایش داشته؛ از این رو سعی داریم در سال 1400 خوابگاه متاهلی را ایجاد و به بهره برداری برسانیم. البته در مرکز شهر ایلام یک مجتمع خوابگاهی داریم و با انجام تغییراتی روی آن، می توانیم همان مجتمع را به خوابگاه متاهلی تبدیل کنیم؛ اما هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام ادامه داد: جدای از آن، در صورتی که در سال 1400 تعداد متقاضیان برای اسکان در خوابگاه های دخترانه و پسرانه دانشگاه افزایش یابد، از محل تسهیلات بانکی در منطقه دهلران خوابگاه جدیدی را احداث خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط سلف سرویس های دانشگاه ایلام گفت: آشپزخانه مرکزی دانشگاه در سال 1399 با یاری های صندوق رفاه بازسازی شده و اکنون مشغول خرید و تأمین تجهیزات آن هستیم. علاوه بر آن، با حمایت های صندوق، سعی داریم سلف سرویس ها را صنعتی کنیم.

صیدی اظهار داشت: البته سلف سرویس فرسوده ای نیز در دانشگاه داریم که قرار است در طول سال 1400 آن را بازسازی و نوسازی کنیم و بعد از تأمین تجهیزات به بهره برداری برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1573

به "دانشگاه ایلام خوابگاه متاهلی ندارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ایلام خوابگاه متاهلی ندارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید