خرید اینترنتی تجهیزات خانه بازی از وبسایت بازی سازان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، شرکت بازی سازان ارائه دهنده انواع محصولات بازی بچه ها مناسب منازل شما، مهدکودک، خانه بازی و همچنین شهربازی های روباز و سرپوشیده است. همچنین این مجموعه خدماتی از قبیل آموزش راه اندازی کسب و کار کودک، نصب محصولات، ساخت طرح کسب و کار شما و ... را به صورت رایگان به مشتریان عرضه می نماید.

خرید اینترنتی تجهیزات خانه بازی از وبسایت بازی سازان

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مجموعه بازی سازان با بهره گیری از 15 سال تجربه کاری خود توانسته تا امروز به بیش از 8000 مرکز بازی کودک در سراسر کشور یاری بسزایی کند، در صورتی که احتیاج به لوازم بازی دارید این وبسایت را از دست ندهید.

محصولات این مجموعه شامل دسته های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به وسایل پلی اتیلنی، لوازم برقی اسباب بازی، محصولات فومی، محصولات سنگین شهربازی، کفپوش و دیوارپوش، محصولات چوبی و ... اشاره نمود.

به طور در بخش محصولات پلی اتیلنی شما می توانید شاهد محصولاتی از قبیل تاب بازی خانگی، میز و جایگاه کودک، سرسره و ... باشید.

در قسمت لوازم برقی محصول پرطرفدار ایرهاکی واقع شده است وجود انواع مختلف طرح از این محصول باعث شده علاقمندان زیادی رو به خود جذب کند.

در دسته محصولات فومی بیش از 100 ها نمونه از طرح های لوازم فومی کودک قابل مشاهده است که می تواند در خانه های بازی و همچنین مهدکودک ها کاربرد داشته باشد.

در بخش محصولات شهربازی می توانید مری گراند، چرخ و فلک، محصولات واقعیت مجازی، ماشین کوبنده و ... را مشاهده کنید.

کفپوش و دیوارپوش یکی از اساسی ترین محصولات ایمنی در هنگام بازی برای بچه ها است، در وبسایت بازی سازان تاتامی و دیوارپوش های متنوعی برای فضای مورد نظر شما موجود است.

در بخش محصولات چوبی، ست مشاغل کودک قابل مشاهده است، این ست شامل لوازم نجاری، آشپزی، پزشکی و ... است که برای آشنایی بچه ها با مشاغال مختلف می تواند مفید واقع گردد.

مجموعه بازی سازان کنار سبد محصولات متنوع خود، خدمات پس از فروش کم نظیری را ارائه می دهد، از جمله این خدمات می توان به گارانتی قیمت محصولات با ارائه پیش فاکتور معتبر اشاره نمود همچنین گارانتی فیزیکی بازی سازان تا 1 سال برای خریداران فعال است که این بخش کوچکی از سرویس های بازی سازان است.

ارائه طرح سه بعدی فضا، مشاوره رایگان خرید محصولات و... نیز از خدمات این شرکت است.

علاقه مندانی که قصد دارند با این مجموعه آشنا شوند و یا احتیاج به اطلاعات بیشتر در این حوزه دارند می توانند به وبسایت بازی سازان مراجعه و یا با شماره 44288050-021 در ارتباط باشند.

منبع: چمدان
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 952

به "خرید اینترنتی تجهیزات خانه بازی از وبسایت بازی سازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی تجهیزات خانه بازی از وبسایت بازی سازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید