خبرنگاران 6 طرح گردشگری پارسال در مشگین شهر اجرایی شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اردبیل - خبرنگاران- رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: در سال گذشته عملیات 6 طرح در بخش گردشگری شهرستان با بیش از 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شروع شده و هم اکنون در حال اجراست.

خبرنگاران 6 طرح گردشگری پارسال در مشگین شهر اجرایی شد

ایمانعلی ایمانی روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: پارسال بیش از 50 درخواست طرح گردشگری در این شهرستان آنالیز شده و با تشکیل پرونده امورات سرمایه گذاری در قالب تسهیلات روستایی و فراگیر صورت گرفته است.

وی از تشکیل 40 فقره پرونده متقاضیان موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و امور مربوط به بازدید و طرح در کمیته سرمایه گذاری استان، برگزاری 10 مورد جلسه آنالیز مسائل حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در شهرستان، ثبت اشتغال 150 نفر در سامانه رصد اشتغال استان و تشکیل 10 فقره پرونده مجوز اقامتگاه بوم گردی در مشگین شهر اطلاع داد.

او اعلام کرد: اخذ تسهیلات دوران کرونایی تمامی تاسیسات گردشگری شهرستان، ثبت اطلاعات و آمار تاسیسات گردشگری شهرستان در سامانه جانا به تعداد 13 مورد و امهال هزینه های مالیاتی، آب، برق، گاز و تمدید مهلت پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی قبلی دریافت شده سال 99 تاسیسات گردشگری نیز صورت گرفته است.

ایمانی برگزاری جلسات متعدد با فعالان گردشگری، بهره برداران تاسیسات و اصحاب رسانه در مورد توسعه گردشگری شهرستان، ساماندهی امورات و نظارت بر عملکرد و خدمات 40 مورد از تاسیسات گردشگری و سرمایه گذاری، تعریف و تدوین مسیرهای جدید گردشگری با هدف توانمندسازی جوامع محلی(جاده سبز) در نقاط مختلف شهرستان و بازدید و نظارت از تاسیسات گردشگری به تعداد بیش از 800 مورد را از دیگر اقدامات در این حوزه مطرح نمود.

به گفته وی ، پارسال 10 بازی بومی و محلی برای ثبت در فهرست آثار ملی مستند نگاری شده و نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایریو نیز نمایشگاه عکس با هدف معرفی قابلیت های طبیعی تاریخی و فرهنگی شهرستان نیز برپا شد.

مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1614

به "خبرنگاران 6 طرح گردشگری پارسال در مشگین شهر اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 طرح گردشگری پارسال در مشگین شهر اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید