خبرنگاران چین واردات گوشت منجمد از برزیل را تعلیق کرد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، پکن- خبرنگاران- به دنبال شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در گوشت های منجمد وارداتی از برزیل، چین واردات گوشت از این کشور را به صورت موقت تعلیق کرد.

خبرنگاران چین واردات گوشت منجمد از برزیل را تعلیق کرد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از کمیسیون ملی بهداشت چین، کارشناسان این کشور در گوشت های یخ زده وارداتی از برزیل به مقصد استان شاندونگ واقع در جنوب چین، ویروس کرونا کشف نموده اند.

گزارش حاکی است ملوانان و خدمه کشتی که این گوشت ها را حمل نموده است در کنار کارکنان شرکت وارد نماینده این گوشت ها، همگی قرنطینه شده اند.

پیش از این نیز مسئولان گمرک این کشور یک محموله مرغ منجمد وارداتی آلوده به ویروس کرونا از مبدا برزیل را کشف نموده بودند.

دفتر بازرگانی پکن نیز پیشتر با صدور بیانیه ای با استناد به گزارش گمرگ و دولت های محلی چین اعلام نموده بود تا به امروز چندین بار مواد غذایی منجمد وارداتی آلوده به ویروس کرونا گزارش شده است به همین دلیل از وارد نمایندگان می خواهیم فرایند همه گیری ویروس کرونا در سطح دنیا را نظارت نمایند و ابتکار عمل لازم را برای جلوگیری از صادرات مواد غذایی منجمد از مناطقی که به شدت درگیر همه گیری کرونا هستند، بکار گیرند.

دولت محلی پکن همچنین به شرکت ها دستور داده است تا هشدارها و مکانیزم های گزارش دهی خود در این زمینه را تقویت نمایند و در صورت کشف موردی در زمینه آلودگی کالا به ویروس کرونا، سریعا مقامات مربوطه را در جریان بگذارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1235

به "خبرنگاران چین واردات گوشت منجمد از برزیل را تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چین واردات گوشت منجمد از برزیل را تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید