خبرنگاران مشارکت 419 قشمی در طرح ملی خدمات هلال احمر

به گزارش وبلاگ مجله پریها، قشم-خبرنگاران- طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در دوره گذار از ویروس کرونا و مهار این زنجیره در قشم در حال برگزاریست که تا به امروز 419 قشموند در آن شرکت نموده اند.

خبرنگاران مشارکت 419 قشمی در طرح ملی خدمات هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر قشم روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این طرح با ثبت و انتشار خدمات و رویدادهای بشرمحبت آمیز و امدادی اعضای جوان داوطلب و رفتارهای بشر محبت آمیز همشهریان در راستای مهار ویروس کرونا اجرا می گردد.

امیر حق ره اضافه کرد: محورهای هشتگانه این طرح شامل پویش لبخند و با خانواده، پویش هلال آماده، تیم سحر و سحاب، قصه گویی مهرگویان، آوای وطن و سه جشنواره فیلم و عکس بشردوستی، نقاشی دنیای رنگی من و خاطره نویسی ماه و قلم است.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز 240 نفر در پویش لبخند و با خانواده که به منظور تشویق مردم به ماندن در خانه و قطع زنجیره کرونا اجرا می گردد، مشارکت نموده اند.

رییس جمعیت هلال احمر قشم اضافه کرد: موضوعات پویش نقاشی دنیای رنگی من و جشنواره فیلم و عکس بشردوستی شامل زمین سبز، کتابخانه ما، دورهمی خانواده و دنیای شاد، بهداشت زندگی و سلامت و خانواده پرنشاط و سالم و کشورم ایران است که تا به امروز 74 اثر مختلف دریافت شده است.

وی ادامه داد: انعکاس اقدامات اعضا و داوطلبان جوان نیز در راستای حس مسولیت پذیری با ورود به موضوع کرونا در قالب پویش هلال آماده اجرا می گردد که تا به امروز 105 نفر شرکت کننده داشته است.

حق ره مدت این طرح را تا 15 اردیبهشت 99 مطرح نمود و گفت: افزایش سطح آمادگی در مهار و کنترل کرونا، غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در ایام خودمراقبتی خانگی، کاهش فشار روانی خانواده ها و نیز انتشار فایل های آموزشی در فضای مجازی از اهداف این طرح است.

وی اضافه کرد: قشموندان می توانند برای شرکت در این طرح ملی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09179586238 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 932

به "خبرنگاران مشارکت 419 قشمی در طرح ملی خدمات هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشارکت 419 قشمی در طرح ملی خدمات هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید