خبرنگاران محدودیت های کرونایی خرم آباد تا 9 مرداد تمدید شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به قرارداشتن کرونا در شرایط قرمز؛ محدودیت های مقابله با کووید 19 تا 9 مرداد در شهرستان تمدید شد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی خرم آباد تا 9 مرداد تمدید شد

جعفر طولابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر این اساس تمامی محدودیت ها پابرجاست و گشت های بازرسی در نوبت صبح و عصر بر فعالیت تالارهای پذیرایی و سایر امکان پرخطر نظارت دارد.

وی با بیان اینکه کماکان ورود ارباب رجوع به تمامی ادارت شهرستان بدون ماسک و دستکش ممنوع است، گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی باید توسط مراجعین و کارمندان ادارات رعایت شده و گندزدایی محیط به صورت مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم تشییع، تدفین، چهلم و سالگرد با جمعیت بالا ممنوع است، ادامه داد: جشن های عقد و عروسی و برگزاری هر گونه همایش و جشنواره در ادارات نیز ممنوع شده است.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر ضد عفونی سالن جلسات و نمازخانه های ادارات، گفت: ورودی آرامستان ها، بوستان ها، پارک ها و مناطق گردشگری و تفریحی توسط شهرداری مسدود شود.

طولابی افزود: تمامی اماکن اقامتی آموزش و پرورش از جمله خانه های معلم و اردوگاه های محل اسکان، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و گندزدایی اماکن عمومی سطح شهر خرم آباد، توسط شهرداری انجام پذیرد.

وی شرح داد: تمامی کسب و کارها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی نماینده و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به جمع آوری و تعطیلی ضایعات فروشی ها و رفع سد معبر اقدام نماید ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی، سفره خانه ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل و واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

طولابی گفت: کشتارگاه ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، نانوایی ها و مراکز سوخت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و تیم های بازرسی متشکل ازاتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف های مورد اشاره نظارت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1140

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی خرم آباد تا 9 مرداد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی خرم آباد تا 9 مرداد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید