حضور سازمان اورژانس کشور در ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی ، بازی گنج یک یک پنج فراوری می گردد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، بازی گنج یک یک پنج توسط سازمان اورژانس کشور در ششمین جشنواره ملی اسباب بازی ارائه می گردد.

حضور سازمان اورژانس کشور در ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی ، بازی گنج یک یک پنج فراوری می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ صبح امروز (شنبه 02 اسفند ماه 99)، سید پژمان آقازاده، معاون آموزش سازمان اورژانس کشور در مصاحبه با روابط عمومی این سازمان ضمن مطرح نمودن نقش ویژه بچه ها در خانواده و جامعه و همچنین آموزش پذیر بودن این گروه سنی گفت: برنامه ریزی های لازم جهت آموزش به آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به همین منظور این سازمان در ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت می کند.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور ضمن اشاره به اهمیت آموزش بچه ها به روش های مختلف اضافه نمود: یکی از مهمترین روش های آموزشی بکار گرفته شده برای این گروه، انتقال مطالب به وسیله بازی می باشد، به همین منظور بازی گنج یک یک پنج در این سازمان فراوری و جهت اخذ مجوز های حقوقی در حال اجرا امور اداری می باشد.

آقازاده با توجه به برگزاری ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی گفت: سازمان اورژانس کشور در کنار سایر فراوری نمایندگان و ترویج دهندگان بازی در این نمایشگاه حضور یافته و نسبت به گسترش آموزش های فرهنگ یاری خواهی، خودامدادی و دگر امدادی اقدام نموده است.

آقازاده در انتها اضافه نمود: عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی https://irantoyfestival.ir از این جشنواره به صورت مجازی دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1521

به "حضور سازمان اورژانس کشور در ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی ، بازی گنج یک یک پنج فراوری می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سازمان اورژانس کشور در ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی ، بازی گنج یک یک پنج فراوری می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید