حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر انگلیس به فصل بعد موکول شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس لیگ برتر انگلیس اعلام نمود از فصل بعد این رقابت ها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر انگلیس به فصل بعد موکول شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از دیلی تلگراف، طرفداران از فصل آینده می توانند در مسابقات قهرمانی فوتبال انگلیس شرکت نمایند. این نظر از سوی ریچارد مسترز مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس بیان شد.

ریچارد مسترز مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس گفت: هیچ کس نمی داند چه موقع مسابقات با حضور تماشاگر برگزار می گردد، شاید بازگشت به روال قبلی در چند مرحله رخ دهد. لیگ برتر و باشگاه ها امیدوارند که فصل آینده بتوانیم طرفداران را در استادیوم ها ببینیم. شاید این اتفاق به صورت مرحله ای اتفاق بیفتد و به تکامل برسد و ما هم تمام کوشش خودمان را می کنیم که از فصل بعد تماشاگران در استادیوم ها حاضر شوند.

بازیکنان و کارکنان لیگ برتر قبل از بازگشت به تمرین، روز های یکشنبه و دوشنبه در پایگاه های خود تحت آزمایش کروناویروس قرار گرفتند و از مجموع 748 تست شش مورد مثبت (0.8 درصد) نشان داد که 3 بازیکن تیم واتفورد در این فهرست هستند.

بعد از شیوع ویروس کرونا رقابت های لیگ برتر انگلیس در شرف شروع شدن است. هرچند خیلی از بازیکنان از جمله تروی دینی، دنی رز، رحیم استرلینگ ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی و انگولو کانته واکنش منفی نشان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1049

به "حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر انگلیس به فصل بعد موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر انگلیس به فصل بعد موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید