توریست پذیر ترین مقاصد گردشگری

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سفر با تور های گردشگری به اقصی نقاط جهان می تواند تجربه ای بسیار خاص و به یاد ماندنی باشد. هنگام سفر با تور لحظه آخر شما می توانید بدون داشتن دغدغه از سفر خود لذت ببرید. برگزار نمایندگان تور لحظه آخر در کوشش اند بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم نمایند و همین امر باعث می گردد که گردشگران در طول سفر با آرامش به گشت و گذار و تفریح بپردازند به طوری که سفر با تور بی شک یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین تجربه های آن ها خواهد بود.

توریست پذیر ترین مقاصد گردشگری

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام نوروز 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

قشم:

تور قشم از محبوبیت زیادی در میان گردشگران ایرانی برخوردار است اگر با تور قشم سفر کنید با توجه به برنامه ریزی هایی که در تور ها انجام می گردد می توانید در سفر خود از تمامی جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا دیدن کنید. جاذبه های گردشگری بکر و بی نظیر مانند چاه کو، دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، قلعه نمکی نمکدان، پارک کروکدیل، ژنو پارک، مراکز خرید متعدد و همچنین مردم خون گرم و مهربان این جزیره از دلایل محبوبیت تور قشم محسوب می شوند.

گفتنی است سفر با تور به این جزیره باعث می گردد تا گردشگران در بهترین و معروف ترین هتل های قشم اقامت نموده و همچنین در بهترین رستوران های این شهر غذا نوش جان نمایند.

تایلند:

سالانه ایرانیان زیادی به کشور تایلند سفر می نمایند و تور تایلند یکی از محبوب ترین تور های گردشگری محسوب می گردد. سفر با تور تایلند به گردشگران این امکان را می دهد تا با خیال آسوده در این کشور به گشت و گذار مشغول شوند و از تمامی جاذبه های معروف و زیبای تایلند دیدن نمایند.

جاذبه های گردشگری زیبا مانند شهر سوخته، معبد سفید، معبد کلونگ توم، خانه باستانی ساموئی، موزه ریپلی، معبد سوآن داک و غیره همچنین آب و هوای بسیار مطلوب این کشور توریستی از دلایل محبوبیت تور تایلند محسوب می گردد.

استانبول:

شهر استانبول و به طور کلی کشور ترکیه از مقاصد پر گردشگر و توریستی جهان می باشد، این شهر با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان همچنین آب و هوای معتدل و مردم خون گرم توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند به همین جهت سالانه ایرانیان زیادی با تور استانبول به این شهر بندری و زیبا سفر می نمایند.

فرهنگ مردم استانبول شباهت زیادی به ایرانیان دارد و همین امر باعث می گردد گردشگران ایرانی که به این شهر سفر می نمایند بتوانند به راحتی با مردم آن ارتباط برقرار نموده و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.

در تور های استانبول گردشگران می توانند از مهمترین و بهترین جاذبه های این شهر دیدن نمایند همچنین برگزار نمایندگان تور های این شهر بهترین امکانات رفاهی استانبول را برای گردشگران فراهم می نمایند و این امر لذت سفر به شهر زیبا استانبول را دوچندان می نماید.

آنکارا:

این شهر یکی از بهترین و توریستی ترین شهر های کشور ترکیه است و تور آنکارا از پر هوادار ترین تور ها میان گردشگران ایرانی می باشد.

خوب است بدانید شهر آنکارا جاذبه های متعددی نظیر مقبره آتاتورک، تأتر رومی آنکارا، قلعه آنکارا، موزه فرهنگ، موزه هوانوردی، موزه نقاشی، شهر بازی آنکاپارک، پارک جنگلی آتاترک و غیره را در خود جای داده است.

همچنین گردشگرانی که با تور آنکارا به این شهر سفر می نمایند می توانند همراه تور به بهترین و معروف ترین مراکز خرید این شهر رفته و اجناس با کیفیت و مرغوبی را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

ایروان:

سالانه ایرانیان زیادی با تور ایروان به پایتخت کشور ارمنستان سفر می نمایند و تور ارمنستان از بهترین و پر هوادار ترین تور ها میان گردشگران ایرانی محسوب می گردد.

اگر با تور ارمنستان سفر کنید می توانید همراه با تور از بهترین و معروف ترین جاذبه های این شهر زیبا که عبارتند از کتابخانه باستانی ماتناداران، موزه و یادبود کشتار ارامنه، میدان جمهوری، موزه تاریخ ارمنستان، خانه اپرا، مجسمه مادر ارمنستان، قلعه و موزه اربونی، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، موزه مارتیروس ساریان و غیره دیدن کنید.

برگزار نمایندگان تور های ایروان همیشه در کوشش هستند بهترین امکانات رفاهی و گردشگری را برای مسافران خود فراهم نمایند همین امر باعث می گردد که سفر گردشگران تور ایروان به این شهر بسیار به یادماندنی و خاطره ساز گردد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 721

به "توریست پذیر ترین مقاصد گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریست پذیر ترین مقاصد گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید