توجیه تاج برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی امید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، احتمالا باید فردا(دوشنبه) منتظر انتخاب سرمربی تیم ملی باشیم و ظاهرا در این دو روز آخر فقط نام یک گزینه شنیده می گردد که آن هم فرهاد مجیدی است.

توجیه تاج برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی امید

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری خود اظهار داشت پیش از این با دو نفر صحبت نموده بودند که که یکی از آنها یحیی گل محمدی بود.مربی ای که در مشهد ماند.تاج از گزینه دیگر نام نبرد اما شاید منظورش مهدوی کیا باشد.

به هر حال تاج با اشاره به اینکه این دوره کار امید ها برای صعود به المپیک سخت تر هم هست و در پنل چهار قرار گرفته است درباره انتخاب سرمربی این تیم گفت:الان به فرهاد مجیدی نزدیک شده ایم و صحبت محبت آمیز خوبی داشته و باید ببینیم امروز و فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. با مجیدی صحبت شده و به سیستم ما نزدیک است، اما قطعی نشده است. بعضی مربیان لیگ ارقامی در باشگاه ها می گیرند که در تیم های ملی امکان آن نیست.

تاج درباره اینکه حضور مجیدی بستگی به وضعیت استقلال دارد گفت: مسائل مختلف در این میان موثر هستند از جمله مسائل اقتصادی. هر فردی که به تیم ملی می آید باید از نظر اقتصادی ایثار کند چون ما مانند باشگاه ها پول نمی دهیم.

وقتی به تاج گفتند با توجه به کم تجربه بودن مجیدی انتخاب او برای تیم امید ریسک است، گفت:درست است انتخاب مجیدی ریسک بالایی دارد اما همه مدارج علمی پیشرفته را مثل وحید هاشیمان طی نموده است. چه زمانی می خواهیم به مربیان جوان اعتماد کنیم؟ تا چه زمانی باید به نفراتی چون شکوری، ماجدی و فاطمی میدان داد. ریسک بالاست ولی اگر این اتفاق بیفتد، مجیدی پیروز خواهد شد. سن مجیدی به بازیکنان نزدیک تر است. قبلا چنین تجربه ای داشتیم و جواب داده است.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 302

به "توجیه تاج برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیه تاج برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید