کوشش دو ستاره برای گرفتن جای هافبک جوان پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در 10 هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر بارها دستخوش تغییر شد تا یحیی گل محمدی بتواند به بازیکنان ایده آل خود برای استراتژی فنی همیشگی اش برسد.

کوشش دو ستاره برای گرفتن جای هافبک جوان پرسپولیس

جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان باعث شد تا سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد در هفته های ابتدایی تنها جای این دو بازیکن را تغییر دهد و با تاکتیک تیمی پرسپولیس کاری نداشته باشد.

از این رو گل محمدی سراغ رضا اسدی رفت تا بازیکنی که بمب نقل و انتقالاتی طرفداران سرخپوش مرکز در تابستان محسوب می شد در میانه میدان جای نوراللهی را پر کند.

فرشاد فرجی و سپس علی نعمتی گزینه های دیگر این تیم در قلب دفاعی بودند تا جای کنعانی زادگان بازی نمایند.

با این حال شکست پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر باعث شد تا گل محمدی نه تنها تغییراتی را در ترکیب ایجاد کند بلکه تاکتیک دفاعی را نیز دستخوش تغییر کند.

کادر فنی پرسپولیس که عادت به تغییرات مستمر در جمع یازده مرد اصلی خود نداشت در 10 ملاقات متوالی، هشت بار تغییر در ترکیب خود ایجاد کرد. این موضوع باعث شد نام و رسم دارهای این تیم نیمکت نشین شده و درخشش بازیکنانی که کم تجربه هستند را به دیدن بنشینند.

در بین جوان های پرسپولیس محمد شریفی از جمله بازیکنانی است که در میانه میدان توانسته است درخشان ظاهر گردد.

او برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان تهران به میدان رفت و نقش ویژه ای در جمع هافبک های پرسپولیس بازی کرد تا یاری به برد سه بر یک تیمش کند.

همین امر موجب شد تا شریفی در ملاقات جام حذفی مقابل ویستا توربین نیز در ترکیب قرار بگیرد و بتواند یکی از چهار گل تیمش را به ثمر برساند.

شریفی در حالی برای پرسپولیس بازی کرد که رضا اسدی در نیمه اول کنار او بازی کرد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند تا تعویض شده و باز هم از روی نیمکت به دیدنی بازی شریفی بنشیند.

درخشش بازیکن جوان پرسپولیس در دو ملاقات گذشته، نام کمال کامیابی نیا را نیز به عنوان بازیکن ذخیره در فکر گل محمدی و طرفداران این تیم ایجاد نموده تا کمال نیز همانند اسدی منتظر لغزش بازیکن جوان تیم و بازگشت به ترکیب اصلی باشد.

گل محمدی که فشردگی بازی های لیگ برتر و جام حذفی را علت ایجاد تغییر در ترکیب تیمش عنوان نموده است با انتخابی سخت در خط میانی روبرو است تا مجاب به استفاده از یک بازیکن در کنار میلاد سرلک در خط میانی باشد. تقابل کامیابی نیا و شیری با شریفی می تواند یکی از رقابت های مجذوب کننده داخلی پرسپولیس گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز آدینه در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی مقابل ذوب آهن اصفهان بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2046

به "کوشش دو ستاره برای گرفتن جای هافبک جوان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دو ستاره برای گرفتن جای هافبک جوان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید