تعهد اتحادیه اروپا به حل مسئله حقوق بشر در بحرین

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اتحادیه اروپا متعهد شد که از تمام ابزارهای ممکن برای بهبود شرایط حقوق بشر در بحرین استفاده کند.

تعهد اتحادیه اروپا به حل مسئله حقوق بشر در بحرین

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از روزنامه القدس العربی، نماینده اتحادیه اروپا در نامه ای برای مرکز اروپایی آزادی ها و حقوق بشر اظهار داشت که ملاقاتهایی میان مسئولان این اتحادیه و مقامات بحرینی برگزار شده است که از جمله آن ملاقات نماینده اتحادیه اروپا و وزیر خارجه بحرین در بروکسل و نماینده اتحادیه اروپا در حقوق بشر است و در جریان این ملاقاتها درباره حقوق بشر در بحرین تبادل نظر شد.

اتحادیه اروپا پیش بینی کرد که پرونده حقوق بشر در بحرین تحت رهبری سلمان بن حمد، نخست وزیر نو این کشور بهبود یابد. بن حمد متعهد شده که اصلاحاتی را انجام دهد و جامعه ای را به وجود آورد که ستون میانه روی و مذاکره میان ادیان و تسامح در منطقه باشد.

در نامه نماینده اتحادیه اروپا آمده است: مذاکرات اخیر میان این اتحادیه و بحرین بر پرونده های محاکمه های عادلانه و شرایط زندان و بازداشت های ظالمانه و شکنجه و بدرفتاری و بعلاوه آزادی بیان و تشکیل جمعیت ها متمرکز بود.

این اتحادیه متعهد شد که از تمام ابزارهای ممکن برای حل پرونده حقوق بشر در بحرین استفاده کند.

این اتحادیه بر اهمیت وجود مراکز ملی مستقل و بی طرف و فعال حقوق بشر در بحرین تأکید و اظهار داشت که با مقامات بحرینی درباره لزوم عمل به تعهدات بین المللی در تماس است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1719

به "تعهد اتحادیه اروپا به حل مسئله حقوق بشر در بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهد اتحادیه اروپا به حل مسئله حقوق بشر در بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید