تبریز، فتاحی: در بازی تراکتورسازی-پرسپولیس شاهد مسئله خاصی نبودیم، برای پرسپولیسی ها جایگاهی در نظر گرفته بودیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: در دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس مشکل خاصی به وجود نیامد.

تبریز، فتاحی: در بازی تراکتورسازی-پرسپولیس شاهد مسئله خاصی نبودیم، برای پرسپولیسی ها جایگاهی در نظر گرفته بودیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، سعید فتاحی بعد از تساوی تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: باید از میزبان این مسابقه، نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استان تشکر کنیم که برای این بازی سنگ تمام گذاشتند. از هواداران نیز باید تشکر کنیم در این بازی مسئله خاصی را به وجود نیاوردند. بازی زیبایی بود و دو گل داشت و خدا را شکر مشکل خاصی هم به وجود نیامد.

وی درباره اختصاص 10 درصد استادیوم یادگار امام به هواداران پرسپولیس اعلام کرد: ما 10 درصد را برای پرسپولیسی ها کنار گذاشته بودیم تا شاهد ایجاد درگیری بین هواداران نباشیم. باشگاه پرسپولیس خودش اظهار داشت تماشاگر سازمان یافته برای این بازی نخواهد داشت اما به ما گفتند که هواداران خودشان برای تماشای بازی به استادیوم می آیند. جایگاه برای آنها آماده کردیم اما یا به استادیوم نیامدند و یا در این جایگاه ننشستند. به هر حال ما این جایگاه را برای آنها نگه داشتیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر یادآور شد: در جریان بازی فحاشی صورت گرفت که امیدواریم دیگر این موضوعات در فوتبال ما تمام شود. همه تیم ها برای ایران هستند و هیچ تفاوتی ندارند. حتی اگر یکی دو تای آنها نباشند لیگ ادامه پیدا نمی کند. هوادار واقعی سرمایه است و ما باید تلاش کنیم تا حضور آنها در استادیوم با امنیت همراه باشد تا بتوانند هواداران با خانواده هایشان در استادیوم باشند. اما الان کسی جرأت نمی کند فرزندش را به استادیوم بیاورد. در گذشته فضای خوبی وجود داشت اما الان فقط فحاشی رخ می دهد. البته در این بازی اتفاق خاصی رخ نداد اما باز هم مقداری شاهد سنگ پراکنی بودیم.

فتاحی در رابطه با حمله ای که به اتوبوس پرسپولیس اجرا شده بود، اظهار داشت: برای حضور پرسپولیس تدابیر لازم اندیشیده شده بود. نیروی انتظامی هم از پشت سر و هم از مقابل اتوبوس را اسکورت می کرد اما باز هم اتفاقی رخ داد. در این رابطه دو نفر دستگیر شدند که البته هواداران تراکتورسازی نبودند و باید ببینیم چه کسانی بودند. در مقابل هتل هم رفتیم و اتوبوس را دیدیم. شیشه اتوبوس دوجداره است و فقط شیشه پشتی آن شکسته و از داخل هیچ مسئله ای به وجود نیامده بود.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 273

به "تبریز، فتاحی: در بازی تراکتورسازی-پرسپولیس شاهد مسئله خاصی نبودیم، برای پرسپولیسی ها جایگاهی در نظر گرفته بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، فتاحی: در بازی تراکتورسازی-پرسپولیس شاهد مسئله خاصی نبودیم، برای پرسپولیسی ها جایگاهی در نظر گرفته بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید