برترین هتل های مشهد را از علاءالدین تراول رزرو کنید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، علاءالدین تراول، یک شرکت گردشگری تمام خدمت است و هر کدام از نیازهای شما را در حوزه سفر و رزرو هتل برآورده می نماید

برترین هتل های مشهد را از علاءالدین تراول رزرو کنید

رزرو آنلاین هتل های داخلی و اقامتگاه های بومگردی، رزرو هتل در سراسر دنیا، برگزاری تورهای ایرانگردی و طبیعت گردی، تور خارجی، فروش بلیط هواپیما و قطار، خدمات ویزا، تور ورودی، خدمات گردشگری درمانی، تمامی خدمات تشریفات همانند اجاره سالن، صفر تا صد برگزاری مراسم، بادیگارد، سی آی پی، اجاره خودرو و ترانسفر و صدور گواهینامه بین المللی تنها بخشی از خدمات تیم پویای هشتاد نفره علاءالدین تراول است. رزرو هتل های مشهد یکی از خدماتی است که می توانید با تخفیف ویژه و قیمت مناسب آن را از ما بخواهید.

مشهد، هتل خوب کم ندارد، چرا که سال ها است عاشقان زیارت حرم امن رضوی به آنجا می فرایند و از فضای معنویش استفاده می نمایند. بسیاری از افراد، هنگامی که قصد سفر به این شهر مقدس را دارند، درباره برترین هتل های مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد، برترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع) و هتل های مشهد نزدیک حرم می پرسند و می خواهند اقامتی بدون دغدغه تجربه نمایند. شاید شما هم قصد رزرو هتل در مشهد را داشته باشید و بخواهید در برترین هتل های مشهد نزدیک حرم اقامت کنید، پس با این مطلب همراه ما باشید.

هتل درویشی مشهد

وقتی نام هتل های لوکس مشهد را می شنویم، هتل درویشی در صدر هتل هایی است که به فکر همگی ما خطور می نماید، هتلی در نزدیکی حرم امام رضا (ع) که به علت لوکس بودن، اتاق های متنوع و امکانات بی نظیرش در میان مسافران تور مشهد، بسیار محبوب است. شما برای اقامت در هتل درویشی که یکی از برترین هتل های مشهد به شمار می آید می توانید اقامت در یکی از واحدهای اقامتی مجذوب کنندهش را انتخاب کنید، با اقامت در سوئیت دوبلکس ایران باستان، سوئیت دوبلکس ایران اسلام، سوئیت دوبلکس چین، سوئیت دوبلکس مصر، سوئیت دوبلکس عرب و سوئیت دوبلکس هند، سفری به عمق تاریخ کنید یا اتاق آینده را انتخاب کنید و پروازی به زمان های دور در آینده داشته باشید. البته اتاق هایی با حال و هوای متفاوت مانند پنت هاوس رم و پنت هاوس اسپا با مجهزترین امکانات و اتاق های با حال و هوای مدرن و امروزی مانند اتاق های فصل و اتاق های امپریال نیز هواداران زیادی دارد. امکانات هتل درویشی مشهد شامل مجموعه آبی و استخر، رستوران های مجلل، ترانسفر، سالن بیلیارد و ... از دیگر دلایلی است که بسیاری از مسافران، این هتل را انتخاب می نمایند. اگر در پی برترین هتل پنج ستاره مشهد هستید، هتل درویشی مشهد یکی از برترین گزینه هاست که آن را می توانید با نرخ مناسب از علاءالدین تراول بخواهید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، تنها یک ساختمان لوکس و فاخر نیست، شما با ورود به لابی این هتل که بزرگ ترین لابی هتلی ایران محسوب می گردد، حس می کنید در کاخی از پادشاهان اروپایی قدم گذاشته اید، این یکی از مهم ترین تفاوت هایی است که هتل قصرطلایی با دیگر هتل های خوب مشهد دارد. لبخند پرسنل مهمان نواز، اتاق های فوق لوکس با هنر چشم نواز، رستوران هایی با محیط کاملا شیک و مدرن و غذاهایی خوش طعم، کافه های دنج و آتریوم، مجموعه تفریحی و اسپایی که می توانید در آن، آرامش کسب کنید نیز هتل قصر طلایی مشهد را به یکی از برترین هتل های مشهد تبدیل نموده است. این هتل، واحدهای اقامتی فوق لوکسی دارد که با انتخاب آن ها حس می کنید در کاخ موزه ای بی نظیر اقامت می کنید. بعضی از این واحدهای اقامتی همانند سوئیت پرزیدنت، دو اتاق خواب مجزا، جایگاه ماساژ، میزکار، تخت های سایز کینگ و ... از لوکس ترین اتاق های مشهد به شمار می فرایند. همین الان می توانید رزرو هتل قصر طلایی مشهد را با نرخ مناسب از سایت علاءالدین تراول انجام دهید.

هتل مدینه الرضا

پا به هتل مدینه الرضا که بگذارید، می فهمید که در میان دیگر هتل های خوب مشهد این هتل، محیطی کاملا متفاوت با یک معماری شگفت انگیز دارد! این هتل، نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضاست و با آنکه در خیابان امام رضا قرار نگرفته اما بسیاری از مسافرین و زائرین، در پی رزرو هتل مدینه الرضا هستند. معماری این هتل، از معماری اصیل ایرانی الهام گرفته و اتاق های شیک و مدرنش، با امکانات کامل در اختیار میهمانان گرامی است. واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا شامل آپارتمان، سوئیت، اتاق های کانکت و معمولی است و با اقامت در آن ها احساس می کنید در خانه خودتان اقامت دارید. از جمله امکانات هتل مدینه الرضا می توان به بزرگ ترین رستوران گردان ایران با منظره حرم، دیگر رستوران های سنتی و مدرن، کافی شاپ، ترانسفر، کتابخانه، امکانات بازی بچه ها، سالن ماساژ، مجموعه آبی مجزا برای آقایان و بانوان و سالن بدنسازی اشاره نمود. رزرو هتل مدینه الرضا مشهد را با نرخ مناسب می توانید به تیم حرفه ای رزرو هتل علاءالدین تراول بسپارید.

شاید دلتان بخواهد، هتل های خوب 4 ستاره مشهد را بشناسید و آن ها را انتخاب کنید پس ما در مقاله برترین هتل های مشهد، دو مورد از برترین هتل های 4 ستاره مشهد را به شما معرفی می کنیم.

الماس 1

از یک هتل لوکس در مشهد چه انتظاراتی دارید؟ نزدیک بودن به حرم؟ لابی شیک و چشم نواز؟ سوئیت های مجذوب کنندهی که از اقامت در آن ها لذت ببرید؟ رستوران ها و کافه هایی که چیدمانی تکراری نداشته باشند؟ بازارچه هایی اختصاصی که برای خرید مجبور نباشید از هتل خارج نشوید؟ ترانسفر؟ تمام این انتظارات شما از یک هتل خوب در مشهد با انتخاب هتل چهارستاره الماس 1 برآورده می گردد. واحدهای اقامتی هتل الماس یک مشهد شامل سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت هانی مون، اتاق کانکتو اتاق های دو و سه تخته است که همگی مجهزترین و مدرنترین امکانات را در اختیار شما می گذارند. با صرف غذا و نوشیدنی در کافه الماس (کافه ای روباز با آلاچیق هایی مجذوب کننده) یا رستوران منظره، همراه با صرف غذا، منظرهی از حرم خواهید داشت. علاءالدین تراول، پیشنهاداتی ویژه برای شما که می خواهید هتل الماس یک را رزرو کنید، دارد.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد یکی از برترین هتل های چهار ستاره مشهد است که به خاطر قرارگیری در خیابان امام رضا، واحدهای اقامتی مجذوب کننده با طراحی خاص، نزدیک بودن به حرم، قیمت مناسب و امکانات خوبش، یکی از پیشنهادهای ما برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. اگر هتل جواد مشهد را انتخاب می کنید، می توانید در اتاق فرانسوی با تزئینات زیبای فرانسه اقامت کنید یا به سبک پادشاهان روم، سر بر بالین بگذارید. اتاق هانی مون (ماه عسل)، اتاق مراکشی، اتاق سنتی و دیگر اتاق های مجذوب کننده هتل جواد، می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برایتان بگذارد. از جمله امکاناتی که هتل جواد مشهد به میهمانان خود ارائه می نماید، می توان به روم سرویس 24 ساعته، اینترنت پرسرعت، رستوران شیک و تمیز، کافی شاپ دنج، سونا خشک و بخار، جکوزی و پارکینگ اشاره نمود که خیالتان را بابت اقامتی بدون دغدغه راحت خواهد نمود. رزرو هتل جواد مشهد را از سایت علاءالدین تراول انجام دهید و با خیالی آسوده به مرکز معنوی ایران سفر کنید.

ما در این مقاله، فهرستی از برترین هتل های مشهد را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دادیم، امیدواریم که با دانستن اطلاعات و امکانات هر هتل و حال و هوایشان، اقامتی خوش در هر یک از این هتل های لوکس و خوب مشهد داشته باشید.

رزرو هتل در سراسر ایران را می توانید به تیم حرفه ای علاءالدین تراول بسپارید و سفری بدون دغدغه را تجربه کنید. برای رزرو و دریافت تمامی خدمات گردشگری و تشریفات می توانید به صورت آنلاین خرید نموده، با شماره 02174495 تماس بگیرید یا به آدرس این شرکت دانش بنیان در خیابان پاسداران شمالی، بالاتر از میدان نوبنیاد، برج آرتمیس فرمانیه بیایید. تیم 80 نفره علاءالدین تراول، در بخش تور ایرانگردی، تور طبیعت گردی، کسب ویزا، تور خارجی، گردشگری سلامت، اجاره سالن و برگزاری صفر تا صد مراسم، اجاره خودرو و ترانسفر، رزرو هتل در ایران و دنیا، همیشه پیشنهاداتی شگفت انگیز برایتان دارد.

منبع: کجارو / alaedin.travel
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2054

به "برترین هتل های مشهد را از علاءالدین تراول رزرو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مشهد را از علاءالدین تراول رزرو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید