برگزاری گردهمایی ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست در بهار 99

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/گیلان مدیر سازمان دانشجویان گیلان از برگزاری انتخابات دبیران منطقه 3 باشگاه دانشجویان حامی محایط زیست و منابع طبیعی کشور اطلاع داد و گفت: گردهمایی ملی این باشگاه بهار 99 برگزار می گردد.

برگزاری گردهمایی ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست در بهار 99

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

پونه نیکوی در حاشیه برگزاری انتخابات باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی که همزمان با استان های مازندران و گلستان به وسیله ویدیوکنفرانس در استان گیلان برگزار گردید در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سومین دوره نشست های منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور در بهمن و اسفند 98، اظهار کرد: باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور یکی از مجموعه های جهاددانشگاهی است که در قالب مناطق هشت گانه فعالیت می نماید.

وی استان های گیلان، مازندران و گلستان را منطقه 3 باشگاه دانست و اضافه نمود: در مجموع 13 کاندیدا از سه استان داشتیم که فاطمه اسدی، شقایق برومند، شقایق حاجی زاده، محمد رجب زاده، فاطمه قهرمانی، رضا محمدی و سینا یزدانی کاندیداهای استان گیلان بودند. در نهایت سینا یزدانی و فاطمه اسدی به عنوان دبیران منطقه 3 باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور انتخاب شدند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان در ادامه از ثبت پنج کانون در استان اطلاع داد و افزود: کانون های دیار پاک، مهربانان، مفاخر، جهش و کاوه(اخلاق ورزشی طرفداران) در سازمان دانشجویان گیلان به ثبت رسیده است.

نیکوی با اشاره به فعالیت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در گیلان، گفت: این باشگاه متشکل از 420 گروه در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی، آزاد، پیغام نور و غیر انتفاعی است و پیش بینی می گردد نشست ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور اردیبهشت ماه 99 برگزار گردد.

وی سازمان دانشجویان ایران را متعلق به همه دانشجویان مراکز آموزشی دولتی و غیرانتفاعی در رشته ها و تشکل های مختلف دانست و توضیح داد: مشارکت جوهره سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است و دانشجویان باید برای ارتقای جامعه مشارکت داشته باشند.

مدیر سازمان دانشجویان گیلان با تاکید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در قشر دانشجو، مطرح نمود: دانشجو سرمایه اجتماعی است و مطالبه گری دانشجویان به رشد علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاس و زیست محیطی جامعه منجر می گردد.

به گزارش خبرنگاران، سینا یزدانی، دانشجوی کارشناسی ارشد استعداد درخشان مهندسی برق دانشگاه گیلان و فاطمه اسدی دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 845

به "برگزاری گردهمایی ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست در بهار 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری گردهمایی ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست در بهار 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید