برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان وصال در منطقه 19

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- کلنگ احداث بوستان وصال در منطقه 19 طی مراسمی با حضور نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، شهردار، مدیران شهرداری و شورایاران منطقه 19 بر زمین خورد.

برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان وصال در منطقه 19

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم زهرا نژاد بهرام عضو و نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ایجاد این بوستان را گامی مهم در راستای بهبود شرایط محیطی شهرک وصال و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان این منطقه دانست و گفت: این بوستان بنا بر ضرورت بهره برداری از فضاهای شهری بویژه برای سالمندان و بچه ها، متناسب با جمعیت ساکن در این شهرک و با رعایت ضوابط مناسب سازی و رفع فضاهای شهری احداث می شود.

این مسئول ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات بحق شهروندان و رفع آن ها بیان نمود: پیش از این نیز آسفالت این بوستان به همت شهرداری منطقه انجام و درنتیجه باعث تسهیل تردد شهروندان و رضایت آنان شد.

در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه نیز رسیدگی به معابر شهرک وصال را از مطالبات جدی شهروندان و شورایاران دانست و گفت: معابر این شهرک نزدیک به 9 سال به صورت خاکی بود و در راستای رفع این مشکل آسفالت 5 خیابان متصل به شهرک با تأمین بودجه مورد نیاز انجام شد.

او ادامه داد: احداث این بوستان به منظور تأمین سرانه فضای سبز شهرک وصال در اولویت اقدامات اجرایی این منطقه قرار گرفت که به منظور تکمیل آن بحث احداث فضای سبز تا پایان سال اجرا و در سال آینده نیز ابنیه بوستان ایجاد خواهد شد.

به گفته توکلی بوستان وصال در زمینی به مساحت 3 هزار و 100 متر مربع به امکاناتی همچون 250 مترمربع زمین بازی، هزار و 300 متر مربع فضای سبز و 200 مترمربع فضای اداری مجهز می شود.

براساس این گزارش عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار و مدیران شهرداری منطقه در ادامه به منظور بررسی اقدامات مناسب سازی در معابر منطقه از خیابان های وصال و مطهری و بوستان یاس بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1449

به "برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان وصال در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان وصال در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید