با یکنام، فاصله انتخاب تا خرید تنها یک کلیک

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رپرتاژ آگهی - شاید خرید حضوری کالا در کنار سختی هایی که دارد در بیشتر موارد لذت بخش به نظر برسد اما ممکن است همواره امکان خرید حضوری وجود نداشته باشد و برای تأمین مایحتاج باید به دنبال راهکار دیگری بود. ظهور شبکه جهانی وب در زندگی عصر جدید شاید راهکار ای برای برطرف انواع مسائل باشد. امروزه به راحتی و در حالی که در خانه و یا محل کار خود حضور دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی که موجود هستند انواع مایحتاج خود را تهیه نمایید. فروشگاه های آنلاین اقلام بسیار متنوعی با رنج قیمتی مختلف در اختیار خریداران قرار می دهند به طور مثال از یک فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی، لباس، مواد خوراکی، لوازم الکترونیکی و حتی بیمه های گوناگون اقدام نمود.

با یکنام، فاصله انتخاب تا خرید تنها یک کلیک

در حال حاضر یکی از فروشگاه های خوشنام و برتر در زمینه ارائه محصولات متنوع صوتی تصویری، سرمایشی گرمایشی و لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی یکنام است. فروشگاه اینترنتی یکنام با عرضه محصولات متنوع از برندهای گوناگون و مورد اعتماد، سهم بسیار زیادی در صرفه جویی زمان و انرژی کاربران خود داشته و این فروشگاه معتقد است سرمایه از اعتماد مشتریان به دست خواهد آمد پس در درجه اول سعی دارد تا رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد حتی اگر سودی نیز این فرایند برایش حاصل نگردد.

یکی از مزیت هایی که موجب رجحان فروشگاه اینترنتی یکنام از سایر فروشگاه های اینترنتی شده است کیفیت درج مشخصات و قیمت محصولات و همچنین نقد و آنالیز کامل محصولات در این سایت است. در کنار طیف وسیعی از محصولات گوناگون داخلی و خارجی از برندهای متنوع ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی می توان به ماشین لباسشویی پاکشوما در حوضه محصولات شستشو و نظافت و به یخچال امرسان در زمینه لوازم خانگی اشاره کرد.

لوازم خانگی از گسترده ترین بخش هایی است که در این فروشگاه اینترنتی به صورت دسته بندی شده و همراه با مشخصات فنی مشاهده نمایید، این فروشگاه سعی نموده برای اینکه خریدار، انتخابی دقیق تر انجام دهد، در کنار محصول موردنظر، محصولات مشابه را نیز نمایش دهد. فروشگاه اینترنتی یکنام دارای تمامی مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت صنعت و معدن و تجارت بوده و همچنین جواز کسب را نیز دارا است.

دسته بندی محصولات ارائه در فروشگاه اینترنتی یکنام

محصولاتی که در سایت یکنام قرار می گیرند دارای دسته بندی های جامع، جزئی و دقیق هستند که موجب دسترسی بسیار آسان تر به محصول موردنظر می گردد و در هر دسته، معترجحانن محصولات و برندها موجود هستند.

  1. لوازم خانگی

این دسته، شامل زیرمجموعه های یخچال فریزر، ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی، ساندویچ ساز، ما یکروفر، جاروبرقی و سرخ کن می گردد.

  1. محصولات سرمایشی - گرمایشی

در این گروه زیرمجموعه هایی مانند انواع کولر آبی، کولر گازی، بخاری و اسپلیت وجود دارد.

  1. لوازم صوتی و تصویری

لوازم صوتی و تصویری شامل تلویزیون، سینما خانگی، گیرنده دیجیتال، عینک سه بعدی، میز تلویزیون، دستگاه های پخش کننده بلوری و دی وی دی پلیر و سایر لوازم جانبی است.

  1. لوازم دیجیتالی

در این فروشگاه انواع لوازم دیجیتالی مانند لپ تاپ، دوربین، موبایل و تبلت نیز به مشتریان عرضه می گردد.

نحوه فرایند خرید در فروشگاه اینترنتی یکنام

ابتدا باید وارد وب سایت فروشگاه یکنام با آدرس www.Yeknam.com شوید، از منوی محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از مشاهده جزئیات و ویژگی های آن، تنها با کلیک بر روی خرید، محصول مورد نظر را در سبد خرید خود قرار دهید و در کمتر از 24 ساعت محصول موردنظر خود را دریافت نمایید. توجه نمایید که شیوه پرداخت در این فروشگاه اینترنتی می تواند به سه صورت پرداخت در هنگام تحویل کالا، پرداخت آنلاین و پرداخت به روش واریز حساب صورت پذیرد. درگاه های پرداخت در فروشگاه اینترنتی یکنام به وسیله بانک های ملت و پارسیان صورت می گیرد.

بعضی مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی یکنام

*** یک فروشگاه معتبر با تمامی مجوزهای ضروری است که می توان با اعتماد کافی از آن خرید نمود.

*** برای خرید جهیزیه عروس و لوازم خانگی دارای فروش اقساطی است.

*** دارای گارانتی مرجوعی کالا به مدت 7 روز است که یک مزیت بسیار مهم برای خریدهای اینترنتی محسوب می گردد.

*** تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی یکنام اورجینال و دارای گارانتی اصلی هستند.

*** ارسال محصولات این فروشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

*** برای بعضی از محصولات در این فروشگاه امکان ارسال رایگان وجود دارد.

*** دارای کارشناسان مجرب برای مشاوره پیش از خرید محصولات است که در صورت احتیاج خریدار می تواند از آن ها جهت داشتن خریدی مطمئن یاری بگیرد.

*** یکنام یک فروشگاه دومنظوره با امکان خرید حضوری و آنلاین است.

*** از رجحانن فروشگاه هایی است که جزئیات محصولات به بهترین شکل ممکن در آن ثبت شده است تا خریدار دچار کم ترین میزان سردرگمی در انتخاب محصول موردنظر گردد.

*** در این فروشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن امکان مقایسه کالای موردنظر با سایر کالاهای مشابه است؛ بنابراین می توان به بهترین شکل ممکن در وقت و انرژی صرفه جویی نمود.

*** با یک آنالیز اجمالی می توان متوجه شد که قیمت محصولات ارائه شده در فروشگاه یکنام نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار مناسب تر است. شعار اصلی این فروشگاه سود کم در مقابل فروش زیاد است.

*** در این فروشگاه تنوع محصولات بسیار زیاد است و جهت رفاه حال مشتری، کالاها در دسته بندی های منظمی قرار گرفته اند.

*** بخش جست و جو در سایت یکنام بسیار حرفه ای است به طوری که می توان کالای مورد نظر را با جست و جویی ساده پیدا کرد.

*** در سایت این فروشگاه برای دسترسی آسان تر محصولات شامل تخفیف نیز به صورتی جداگانه طبقه بندی شده اند.

*** در سایت این فروشگاه راهنمای خرید برای افراد ناآشنا به روش خرید اینترنتی قرار داده شده است که نکات کاربردی با تمام جزئیات لازم و با زبانی ساده شرح داده شده است.

*** ارسال این فروشگاه به سراسر نقاط کشور صورت می گیرد که مزیتی بسیار مهم برای خریداران محسوب می گردد و در این صورت بحث فاصله بین خریدار و فروشنده مطرح نخواهد بود.

*** فروشگاه اینترنتی یکنام مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگری دارای امکان خرید 24 ساعته و بدون تعطیلی است.

*** در این سایت تصاویر درج شده، دقیقاً عکس محصولاتی است که برای مشتری ارسال می شوند و به همین دلیل خریدار دیگر نگران این موضوع نیست که کالایی را که دریافت می کند دقیقاً همان کیفیت دیده شده در تصاویر فروشگاه را دارا باشد و با اطمینان کامل اقدام به خرید می کند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1579

به "با یکنام، فاصله انتخاب تا خرید تنها یک کلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یکنام، فاصله انتخاب تا خرید تنها یک کلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید