بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؟!

به گزارش وبلاگ مجله پریها، احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بیش از گذشته است. اگرچه طی سال های اخیر در چند نوبت بحث بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شده و هربار نیز تکذیب شده، اما به نظر می رسد این بار این شایعه جدی تر از سال های گذشته بوده و احتمال بازگشت این بازیکن بیش از پیش است.

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؟!

همان طور که می دانید السیلیه روز های ناامید کننده ای را در لیگ ستارگان قطر تجربه می نماید و بعد از 13 بازی تنها یک پیروزی و دو تساوی را به دست آورده و با 5 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.

همین موضوع باعث شده خبر های زیادی درباره بازگشت رضاییان به پرسپولیس در فصل جابجایی زمستانی مطرح گردد و جالب این که باشگاه السیلیه نیز مسئله ای با این انتقال ندارد و طرفداران پرسپولیس نیز به شدت در پی بازگشت او هستند چرا که رضاییان از جایگاه خوبی بین طرفداران این تیم برخوردار است.

در این میان اگرچه یحیی گل محمدی هنوز نظر نهایی خود را در خصوص این بازیکن اعلام نکرده، اما با توجه به حساسیت هایی که طرفداران پرسپولیس روی منطقه راست خط دفاعی تیم شان دارند، بعید است این بار باز هم روی ادامه تفکرات خود تاکید داشته باشد. به تمام این ها انتقاداتی را که طی چند ماه اخیر از یحیی در خصوص خرید هایی که در جابجایی تابستانی مطرح شده، اضافه کنید تا دریابید یحیی ممکن است سیاستی جز سیاست همیشگی اش در خصوص جذب بازیکن اتخاذ کند.

به هر روی آن طور که شنیده می گردد شایعه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس جدی تر از همواره است مگر این که درنهایت باز هم یحیی گل محمدی با این انتقال مخالفت کند.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1972

به "بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؟!" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؟!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید