امکان شگفتی سازی برای تیم ها فراهم است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/اصفهان لیبروی ملی پوش سپاهان گفت: در مرحله نیمه نهایی همه تیم ها یکسان هستند و نتیجه از پیش تعیین شده نیست، اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا تیم خوب همیشگی در زمین باشیم.

امکان شگفتی سازی برای تیم ها فراهم است

مهدی مرندی، شامگاه امروز(پنجشنبه، 5 اسفندماه) پس از پیروزی 3 بر صفر در دیدار دوم مرحله پلی آف مقابل تیم پاس گرگان و صعود به جمع 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی لیگ، اظهار کرد: خوشحالم که با تلاش توانستیم از مرحله اول پلی آف صعود کنیم و امیدوارم این روندمان ادامه دار باشد تا به هدفی که دوست داریم، برسیم.

وی در خصوص رقیب سپاهان در مرحله نیمه نهایی، تاکید کرد: در این مرحله همه تیم ها شرایط یکسانی دارند. هر تیم می تواند شگفتی ساز باشد. این موضوع از پیش معین شده نیست و به نوعی باید قبل از هر بازی خود را آماده کنیم.

لیبروی ملی پوش سپاهان خاطر نشان کرد: نیاز نداریم که بررسی کنیم با چه تیمی باید روبرو شویم. بلکه باید تلاش کنیم با آمادگی همیشگی تیم در زمین حاضر شویم.

وی افزود: خدا را شکر می کنم در مجموعه ای هستم که همگی کادر فنی و بازیکنان، هدف معینی را دنبال می کنند.

مرندی در خصوص حضور دوباره اش در تیم ملی برای بازی های پیش رو، گفت: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر بازی های باشگاهی و رسیدن به نتیجه دلخواه مان است که امیدوارم به آن برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2080

به "امکان شگفتی سازی برای تیم ها فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان شگفتی سازی برای تیم ها فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید