پارک هانگ سئو: ایران تیم درجه یک آسیا است، ژوآن: به هر قیمتی باید صعود کنیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام با ستایش ایران به شاگردانش توصیه کرد برای صعود باید به شکست عراق و یمن فکر نمایند.

پارک هانگ سئو: ایران تیم درجه یک آسیا است، ژوآن: به هر قیمتی باید صعود کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت دتائو ویتنام، پارک هانگ سئو گفت: می دانم که پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ویتنام در کاپ جنوب شرق آسیا (AFF SUZUKI CUP 2018) فشار روی تیمم و من بیشتر می گردد. طرفداران علاقه مند به ما شدند و می خواهند راضی باشند اما باید بدانند راه سختی پیش روی ما است.

سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام ادامه داد: بلافاصله پس از قرعه کشی جام ملت های آسیا 2019 به آنالیز حریفان ویتنام پرداختیم. ایران تیم درجه یک قاره آسیا و شکست آنها بسیار سخت است. بنابراین برای صعود باید از سد عراق و یمن بگذریم.

ژوآن ترونگ، بازیکن 23 ساله تیم ملی فوتبال ویتنام نیز درباره جام ملت های آسیا گفت: ما با به فراموشی سپردن قهرمانی اخیرمان مهیای جام ملت های آسیا می شویم و در شرایط خوبی هستیم. این رقابت ها برای ما چالشی جدید و سنگین است و باید سخت کوشش کنیم.

وی اضافه کرد: من و سایز بازیکنان تیم ملی ویتنام تمام توان خود را به کار می بریم و هدف مان این است به هر قیمتی از مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود کنیم.

تیم ملی فوتبال ویتنام هم اکنون اردوی آماده سازی خود را در قطر برپا نموده و در نخستین بازی گروه D جام ملت های آسیا در امارات به مصاف قطر می رود. در دیگر بازی این گروه ایران با یمن روبرو می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 350

به "پارک هانگ سئو: ایران تیم درجه یک آسیا است، ژوآن: به هر قیمتی باید صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک هانگ سئو: ایران تیم درجه یک آسیا است، ژوآن: به هر قیمتی باید صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید