اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز درشهر گلمکان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اقامتگاه بومگردی چشمه سبز درشهر گلمکان استان خراسان رضوی واقع شده است.استان خراسان به عنوان پایتخت معنوی ایران و به دلیل وجود جاذبه های مذهبی، طبیعی و تاریخی که دارد، توانسته گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند.در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید تا با این اقامتگاه بومگردی بیشتر آشنا شوید.

اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز درشهر گلمکان

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز در دو طبقه و دارای 4 باب اتاق 5 نفره است و ظرفیت پذیرایی از حداکثر20 گردشگر را دارد. این خانه بومی کف خواب بوده و در حال حاضر دارای یک سرویس بهداشتی داخل محوطه می باشد و موقتا اقامتگاه فاقد حمام می باشد.

اتاق های این اقامتگاه به گونه ای طراحی شده که سیری در گذشته را با وجود سقف چوبی زیبا و تراسی بزرگ رو به حیاطی دلباز و سرسبز با دو حوضچه آبی رنگ چشم نواز برای گردشگران عزیز فراهم نموده است. درصورت تمایل مسافران می توانند غذاهای سنتی و محلی نظیر قیمه، قورمه، انواع اشکنه، چلومرغ و جوجه کباب و… را سفارش دهند (با توجه به شرایط اقامتگاه سفارش غذا 48 ساعت قبل باید انجام بگیرد).

امکانات و خدمات اقامتگاه

ازجمله امکانات و خدماتی که این اقامتگاه بوم گردی برای رفاه حال مسافرین محترم فراهم نموده است، می توان به راهنمای تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی اشاره نمود. این اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی و سیستم سرمایشی به دلیل آب و هوای خوب و ییلاقی نمی باشد .

بلیط هواپیما در طاهاگشت

جاذبه های گردشگری

ازجمله جاذبه های گردشگری این منطقه که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید، می توان به دریاچه چشمه سبز، اثر تاریخی عبد الرحمن گهواره گر و حسینیه گلمکان، غار پرده رستم ، خانه خواجه داد گلمکان، روستای دیدنی کاهو، اخلمد، دریاچه مصنوعی گلبهار، فرودگاه هواپیمایی فوق سبک گلبهار، پارک بزرگ شهر و شهربازی بزرگ جم اشاره نمود.

گلمکان شهری کوهستانی و سرد سیر و ازییلاقات زیبای اطراف مشهد است. به خاطر داشتن چنین اقلیمی محصولاتی از قبیل گیلاس، سیب، آلبالو و گردو و به رویش گیاهان دارویی همچون خارشتر، بابونه و کاسنی می توان دراین منطقه اشاره نمود. به دلیل وجود جاذبه های طبیعی، گردشگران زیادی را در فصل تابستان و بهار به سوی خود جذب می نماید.

موقعیت جغرافیایی

شهر گلمکان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در فاصله 72 کیلومتری شمال غربی شهر مشهد قراردارد و از جنوب به دامنه کوه بینالود منتهی می گردد.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 675

به "اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز درشهر گلمکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز درشهر گلمکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید