اشتباهات مدافعان استقلال تمام شدنی نیست

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مرتضی یکه در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال نتوانست برابر سایپا به پیروزی دست پیدا کند. به نظر من، آنها پس از برد برابر تراکتور دچار غرور شده و این حس را پیدا نموده بودند که می توانند به راحتی از سد سایپا بگذرند.

اشتباهات مدافعان استقلال تمام شدنی نیست

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلا در مورد خط دفاع آبی پوشان گفت: انگار مدافعان استقلال می خواهند اشتباهات گذشته را تکرار نمایند، آنها باز هم اجازه دادند یک بازیکن به راحتی تا محوطه 18 قدمی شان حرکت کند، با پاسی که به هم تیمی شان دادند، به راحتی دروازه استقلال باز شد. محمود فکری باید بیشتر از هر چیزی با خط دفاعی اش کار کند؛ چه به لحاظ روحی و روانی و چه مرور کارهای تاکتیکی. اگر قرار باشد این فرایند ادامه پیدا کند، استقلال نمی تواند به آنچه مورد نظرش است، دست پیدا کند.

وی در مورد انتقادهایی که از محمود فکری و همکارانش می گردد، گفت: فضای مجازی هیچ وقت جنبه مثبت نداشته، متأسفانه هر کسی به خودش اجازه می دهد هر حرفی را به میان بیاورد بدون آنکه شناختی داشته باشد. قرار نیست با یک شکست، سرمربی برکنار گردد.

این بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: اگر این طور بود که هر هفته از لیگ می گذشت، باید چند مربی از کار برکنار شده و جای خود را به دیگری می دادند. باید اجازه دهیم فکری و همکارانش با آرامش کارشان را ادامه دهند. این انتقادها به جای آنکه جنبه مثبت داشته باشد، بیشتر باعث تخریب تیم خواهد شد. طرفداران باید هوشیار باشند و اجازه ندهند چنین انتقادهای غیرمنطقی بر روی شان تأثیر بگذارد.

یکه در خاتمه در مورد ملاقات آینده آبی پوشان برابر نفت مسجد سلیمان گفت: مجتبی حسینی توانست از بازیکنان جوان نفت یک تیم خوب بسازد، آنها در لیگ پیروز بوده و در برابر حریفانشان نمایش قابل قبولی داشتند. به طور حتم استقلال روز سختی برابر نفت خواهد داشت و نفتی ها تنها به پیروزی برابر استقلال فکر می نمایند. محمود فکری هم باید تمام تمرکز خودش را بر روی ملاقات برابر نفت بگذارد، شکست برابر سایپا را فراموش نموده و اسیر فضای مجازی نگردد چرا که این مسئله باعث می گردد تمرکز و آرامش خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی مطمئناً شاهد یک بازی جذاب و تماشایی از دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1463

به "اشتباهات مدافعان استقلال تمام شدنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات مدافعان استقلال تمام شدنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید