اروپا رشد شرکتهای عظیم فناوری در بازار را کنترل می نماید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اتحادیه اروپا سعی دارد با وضع قوانینی سرعت رشد شرکت های عظیم فناوری و قدرت سلطه آنها بر بازار را کنترل کند.

اروپا رشد شرکتهای عظیم فناوری در بازار را کنترل می نماید

با ما سفر کنید و با ارزان تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اتحادیه اروپا تصمیم دارد با تصویب یک قانون جدید از گسترش بیش از حد پلتفرم های آنلاین یا قدرت دریافت بی رویه آنان برای مقابله با رقبایشان، جلوگیری کند.

به گفته مارگرت وستاگر، کمیسیونر رقابت این اتحادیه، قانونگذاران خواستار تحقیقاتی در رفتارهای پیشین پلتفرم ها، جریمه ها و شبهات درباره رفتارهای غیر قانونی شرکت های عظیم فناوری هستند.

همچنین رقبای شرکت های عظیم با موانع زیادی روبرو هستند از جمله آنکه مدت زمان زیادی طول می کشد تا شکایات آنالیز و با رفتارهای ضدرقابتی مقابله گردد. این تاخیرها خساراتی جبران ناپذیر به کسب وکارشان می زند. علاوه بر آن مقامات اتحادیه اروپا تصمیم دارند هفته آینده پیشنهاداتی را منتشر نمایند که به قانونگذاران اجازه می دهد درباره شرکت هایی که سریع رشد می نمایند و قدرت سلطه در بازار می یابند، تحقیقاتی انجام دهند. نمونه ای از این موارد گوگل و فیس بوک هستند.

وستاگر در این باره اظهار داشت این روشی آینده نگرانه برای اجرای قوانین رقابت در بازار است. به بیان دیگر ملزومات شرکت های عظیمتر برای عرضه عمومی سهام خود در بورس سختگیرانه تر از رقبای کوچکتر خواهد بود.

حتی ممکن است این ملزومات شرکت های عظیم را مجبور کند اطلاعات را با رقبایشان یا قانونگذاران اتحادیه اروپا به اشتراک بگذارند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1366

به "اروپا رشد شرکتهای عظیم فناوری در بازار را کنترل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا رشد شرکتهای عظیم فناوری در بازار را کنترل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید