اثر سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا کلید می خورد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، کارگردان اصفهانی گفت: فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا مهر ماه کلید می خورد که لوکیشن اصلی این فیلم در اصفهان است.

اثر سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا کلید می خورد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

امید احتیاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان با اشاره به فیلم محصول مشترک ایران و ایتالیا گفت: فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا مهرماه کلید می خورد که لوکیشن اصلی این فیلم در اصفهان است.

وی اضافه نمود: کارگردانی این کار با من بوده که توسط کمپانی خان فیلم سپاهان و کمپانی درسو از ایتالیا است، بخش هایی از این فیلم در بولونیای ایتالیا و بخش های دیگر در اصفهان و کرمان تصویربرداری می گردد.

احتیاجگفت: این فیلم قصه عجیبی دارد، 6 ماه روی فیلمنامه، فراوری و ترغیب ایتالیایی ها و اینکه در سینمای ایران اقدام نمایند کار شده؛ در حال حاضر اسم آن ناکجا آباد است ولی ممکن است تغییر کند.

وی هم چنین به فراوری فیلم دیگرش اشاره نمود و گفت: فیلم عزیز میلیون دلاری آخرین مراحل فنی را سپری می نماید این فیلم از ترکیب هنرمندان تهرانی و اصفهانی بوده و به نوشته و کارگردانی خودم است.

کارگردان اصفهانی گفت: داستان در رابطه با مردی است به نام اردشیر مشکین که 8 بار مرده و زنده شده، او یکی از افراد متمول و پولدار جهان است اما برای به جای گذاشتن ارثش وارثی ندارد؛ یک نوه داشته که گم شده و قصه حول و حوش این مردم رقم می خورد.

وی گفت: در این فیلم هنرمندان هوشنگ حریرچیان، علی صادقی، رضا شفیعی جم، امیر غفارمنش و افسانه ناصری و سایر هنرمندان اصفهانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند الان در مرحله صداگذاری و آخرین مراحل را طی می نماید تا وارد رسانه گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 756

به "اثر سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید