ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، دکتر میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب کرد.

ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، دکتر میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب شد.

در حکم صادر شده به وسیله میرهاشم موسوی آمده است؛

جناب آقای ابراهیم بازیان

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با عنایت به بند 1 دوهزارونوزدهمین جلسه مکرر 25 اسفند 1400 هیئت مدیره سازمان در چارچوب بند چ ماده 12 اساسنامه سازمان و با رعایت و استناد به دویست و پنجاه و سومین مصوبه مورخ 24 اسفند 1400 هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، جنابعالی تا طی شدن تشریفات معمول صدور حکم قطعی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب می شوید. از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته تکالیف در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تحول، عدالت و اعتماد افزایی و ذیل حکمرانی تامین اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم مسألت می نمایم.

ابراهیم بازیان دارای مدرک مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و دانش آموخته مطقع کارشناسی ارشد و دکترا مدیریت راهبردی است؛ پیش از این دارای سوابقی نظیر شهرداری ارومیه، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع مالی، رئیس هیئت مدیره شرکت پیشتازان مسکن سخا، بوده و در تعدادی از شرکت ها و مجموعه های مالی به عنوان عضو هیئت مدیره و یا مشاور فعالیت داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2058

به "ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید