آپدیت جدید وان پلاس 8 باعث حذف اطلاعات موجود در گوشی های بعضی کاربران شده است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تعدادی از کاربران در حال دریافت یک به روزرسانی Stable هستند که موجب پاک شدن اطلاعات کامل گوشی های وان پلاس آن ها شده است.

آپدیت جدید وان پلاس 8 باعث حذف اطلاعات موجود در گوشی های بعضی کاربران شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام، وان پلاس تائید نموده است به روزرسانی OpenBeta 3 برای OxygenOS 11 موجب پاک شدن کامل اطلاعات کاربران گوشی های OnePlus 8/8 Pro شده است و این به روزرسانی به صورت تصادفی برای بعضی کاربران ارسال شده است که نسخه Stable OpenBeta 3 است.این کمپانی به کاربران خود پیشنهاد می نماید تا قبل از انجام آپدیت یک نسخه پشتیبان کامل از دیوایس خود تهیه نمایند و همچنین آنالیز نمایند که این نسخه از به روزرسانی یک OpenBeta باشد.

تقریباً دو هفته است که OxygenOS 11 Open Beta 3 برای دیوایس های وان پلاس 8 و 8 Pro عرضه شده است. اما در بعضی تالارهای مصاحبه وان پلاس پست هایی منتشرشده اند که از پاک شدن اطلاعات کامل بعضی اسمارت فون های وان پلاس 8 و 8 Pro توسط نسخه Stable Open Beta 3 خبر می دهند. حال OnePlus این اتفاق را تائید و توضیحی منتشر نموده است.

آگاه شده ایم که بعضی کاربران نسخه Stable Open Beta 3 را دریافت می نمایند که منجر به حذف اطلاعات آن ها می گردد. این اطلاعات با تیم نرم افزاری به اشتراک گذاشته شده است تا آنالیز و اصلاح گردد. درصورتی که یک به روزرسانی OTA دریافت کردید مطمئن شوید که آن یک به روزرسانی Open Beta است و اگر نبود لطفاً از نصب آن بپرهیزید.

سیستم عامل اکسیژن از 3 کانال در دسترس واقع شده است: Closed Beta ، Open Beta و Stable . حال این گونه به نظر می رسد که کاربران کانال Open Beta به صورت تصادفی یک آپدیت از کانال Stable دریافت می نمایند که اطلاعات کاربری را پاک می نماید.

با توجه به تائید رسمی OnePlus، تیم نرم افزاری این کمپانی در حال کار بر روی این موضوع است البته یک مسئله سؤال برانگیز وجود دارد و آن اینکه چرا به روزرسانی را متوقف نمی نمایند تا گوشی های بیشتری آسیب نبینند.

بااین همه OnePlus به کاربران پیشنهاد می نماید تا یک نسخه کامل پشتیبان از اطلاعات دیوایس خود تهیه نمایند و همچنین آنالیز نمایند که به روزرسانی مربوط به Open Beta باشد. در غیر این صورت کاربران بایستی از نصب آن خودداری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1319

به "آپدیت جدید وان پلاس 8 باعث حذف اطلاعات موجود در گوشی های بعضی کاربران شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت جدید وان پلاس 8 باعث حذف اطلاعات موجود در گوشی های بعضی کاربران شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید