آنچلوتی: در مرحله گروهی حسابی محک خواهیم خورد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرمربی ناپولی: ما مقابل دو تیمی قرار می گیریم که کاندیدای قهرمانی هستند اما من مطمئنم که برای آنها بازی مقابل ناپولی هم سخت خواهد بود.

آنچلوتی: در مرحله گروهی حسابی محک خواهیم خورد

به گزارش خبرنگاران ، کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی می گوید اگرچه گروه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا سخت است اما رقبای مردان او هم از همگروه شدن با نایب قهرمان فصل گذشته سری A چندان خوشحال نیستند.

کارلتو که تیمش با شاگردان سابق او در پاری سن ژرمن، لیورپول و ستاره سرخ در گروه سوم نهاده شد است، درباره قرعه ناپولی در لیگ قهرمانان گفت: گروه ما بسیار سخت است. ما مقابل دو تیمی قرار می گیریم که کاندیدای قهرمانی هستند اما من مطمئنم که برای آنها بازی مقابل ناپولی هم سخت خواهد بود.

در همین حال ، رییس باشگاه پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی هم اظهارات آنچلوتی را درباره گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا تأیید و اعتراف کرد که صعود از این گروه بسیار سخت خواهد بود اما این را هم گفت که رقبای PSG در سفر به پارک دو پرنس رنگ آرامش را نخواهند دید.

او به سایت باشگاه پاری سن ژرمن گفت: حضور در این گروه برای بازیکنان، اعضای کادر فنی و کل باشگاه چالش مهیجی خواهد بود، تازه اگر نخواهیم به هواداران مان اشاره کنیم. روبه رو شدن ما با این تیم های بزرگ اروپایی هیجان انگیز می گردد. ما فضاهایی فوق العاده را تجربه خواهیم کرد اما آنها باید بدانند که پارک دو پرنس هم زمانی که به این استادیوم بیایند، دیگ جوشان خواهد بود.

الخلیفی ادامه داد: زمانی که ما آماده شروع فصل جدید لیگ قهرمانان باشیم، با آمادگی و انگیزه کامل رقابت خواهیم کرد. این قرعه برای ما چالشی فوق العاده را می سازد. ما از همین حالا منتظر شروع فصل جدید رقابت ها هستیم.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن هم گفت: لیورپول فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان بود و از حمایت باورنکردنی هوادارانش بهره می برد. آنها واقعاً تیم پرسرعتی هستند و به خوبی تغییر فاز می دهند. لیورپول سال جاری جزو مدعیان قهرمانی است و بازیکنانش مدتی است که کنار هم بازی می نمایند و با بازیکنان بزرگی که دارند می توانند به این روند پیشرفت شان ادامه دهند. ستاره سرخ هم جزو تیم های بزرگ رقابت ها است. یادم هست که آنها چطور سال 1991 قهرمان جام باشگاه ها شدند. من خوشحالم که مقابل آنها نهاده شدیم. از این تیم به عنوان یک تیم بزرگ خاطرات زیادی دارم اما آنها هنوز هم باشگاه بزرگی هستند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 105

به "آنچلوتی: در مرحله گروهی حسابی محک خواهیم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: در مرحله گروهی حسابی محک خواهیم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید