تور اروپا: هت تریک لواندوفسکی در صدمین بازی اروپایی؛ مهاجم بایرن در آماده ترین حالت ممکن

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم لهستانی بایرن مونیخ آماده ترین روزهای دوران حرفه ای خود را می گذراند.

تور اروپا: هت تریک لواندوفسکی در صدمین بازی اروپایی؛ مهاجم بایرن در آماده ترین حالت ممکن

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، روبرت لواندوفسکی در جریان پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل بنفیکا، توانست یک شب درخشان را پشت سر بگذارد. قاتل لهستانی در این بازی توانست هت تریک کند (همراه با یک پاس گل) تا صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به بیادماندنی ترین شکل ممکن جشن بگیرد. روبرت لواندوفسکی با احتساب این بازی، رکورد گرد مولر را شکست؛ اسطوره فقید فوتبال آلمان با 62 گل رکورددار گلزنی برای بایرن مونیخ در بازی های اروپایی بود و این رکورد حالا به لواندوفسکی با 64 گل رسیده است.

مهاجم لهستانی بعلاوه آماری بهتر نسبت به دو فوق ستاره دنیای فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در 100 بازی لیگ قهرمانان اروپا ثبت نموده است. رونالدو وقتی صدمین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، 64 گل زده در کارنامه داشت، این عدد برای لیونل مسی 77 است؛ آماری که برای لواندوفسکی 81 است. روبرت لواندوفسکی که در این لحظه با 8 گل آقای گل لیگ قهرمانان اروپا محسوب می گردد، طی 20 بازی آخر خود در این تورنمنت توانسته 28 گل به ثمر برساند. او پس از هت تریکی که انجام داد، جایزه فزونین بازیکن ملاقات بایرن مونیخ - بنفیکا را دریافت کرد.

تیم بایرن مونیخ در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی خود امشب در آلیانز آره نا به مصاف بنفیکا رفت و خیلی زود توانست فزونی خود را به حریف پرتغالی اش دیکته کند؛ ستاره شماره یک این آغاز توفانی، کسی نبود جز لواندوفسکی که در صدمین بازی اروپایی اش توانست خیلی زود یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. شب گذشته برای ستاره لهستانی بایرن مونیخ شب ویژه ای بود و او با حضور در ترکیب تیمش مقابل بنفیکا، برای صدمین بار در یک ملاقات از لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.

26 دقیقه از بازی نگذشته بود که لواندوفسکی پیروز شد در بازی شماره صد خود هم گلزنی کند؛ این هفتاد و نهمین گل ستاره بایرن در این صد بازی بود که روی حرکت چشم نواز کومان و سانتر دقیق او به دهانه دروازه به ثمر رسید؛ لواندوفسکی روی ارسال کومان، جایگیری بسیار خوبی در دهانه دروازه داشت و با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند. کمتر از 10 دقیقه پس از گل اول، بایرن گل دوم را هم وارد دروازه بنفیکا کرد؛ لواندوفسکی که در گل اول در نقش گلزن ظاهر شده بود این بار پاس گل دوم تیمش را به گرنابری داد تا این بازیکن با یک ضربه رباح ماجری دروازه حریف را باز کند.

البته این انتها ماجرا برای مهاجم بایرن نبود و او در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول و در حالی که بازی با نتیجه دو بر یک به سود بایرن مونیخ در جریان بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد که گل کردن آن همراه بود با دبل در یک نیمه برای او، لواندوفسکی اما این ضربه را از دست داد تا شب پرماجرایی در صدمین بازی اش داشته باشد.

روبرت لواندوفسکی با سه گلی که در دقایق 26، 61 و 84 به ثمر رساند پیروز شد هت تریک کند، هرچند ضربه پنالتی او در وقت های تلف شده نیمه اول به وسیله دروازه بان حریف مهار شد. دو گل دیگر بایرن را نیز سرژ گنابری و لروی سانه وارد دروازه بنفیکا کردند. ناگلزمان پس از بازی به خبرنگاران گفت: من واقعا از بازی امشب لذت بردم. ما در این بازی به شکلی باورنکردنی خوب ظاهر شدیم. کنترل بسیار زیادی روی بازی داشتیم. امروز دوباره متوجه شدم که وقتی تماشاگران زیادی در استادیوم حضور دارند، بازی بسیار سرگرم کننده تر است.

این مربی آلمانی درباره نمایش درخشان روبرت لواندوفسکی در این بازی گفت: 100 بازی در لیگ قهرمانان؟ آمار درخشانی است. حالا ما باید رسیدن به 100 گل در لیگ قهرمانان را هدف قرار دهیم. من فکر می کنم او می تواند به این رکورد دست پیدا کند. او برای من فزونین مهاجم دنیاست و می خواهد برای مدتی طولانی فزونین بماند. در هفته های اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال حضور هالند در بایرن مونیخ و علاقه این باشگاه به جذب او به گوش رسیده وخبرنگاران پس از بازی از لواندوفسکی درباره این موضوع پرسیدند.

او در پاسخ گفت: من لواندوفسکی هستم و فقط به خودم نگاه می کنم. او بازیکن جوانی است اما من 12 سال بزرگتر هستم. من در برهه دیگری از زندگی قرار دارم. وقتی شما گل های بسیاری به ثمر می رسانید، طبیعی است که تیم های زیادی به شما علاقمند می شوند. اما برای من فقط عملکرد خودم اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1884

به "تور اروپا: هت تریک لواندوفسکی در صدمین بازی اروپایی؛ مهاجم بایرن در آماده ترین حالت ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: هت تریک لواندوفسکی در صدمین بازی اروپایی؛ مهاجم بایرن در آماده ترین حالت ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید