میزان پرداختی 52 میلیاردی بابت پاداش قهرمانان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی به ریاست مسعود سلطانی فر عصر امروز چهارشنبه 20 اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

میزان پرداختی 52 میلیاردی بابت پاداش قهرمانان

در این جلسه ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این موضوع که معاونت توسعه مدیریت و منابع در 12 بخش برای تامین هزینه ها تلاش نموده است، گفت: امروز آخرین مرحله پرداختی ها به فدراسیون ها انجام شد. به این ترتیب 80 تا 90 درصد از منابع تخصیص داده شده، پرداخت شد. در مجموع 52 میلیارد بابت پاداش های قهرمانان که باقیمانده از سال 97 و 98 است پرداخت شد.

وی افزود: تاکید ما به فدراسیون ها با توجه به دو موضوع مالیات بر ارزش اضافه نموده، اظهارنامه مالیاتی و عملکرد مالی است. از همه فدراسیون ها تقاضا داریم با توجه به این دو فاکتور و با توجه به آخرین پرداختی وزارت ورزش گزارش های مالی خود را هر چه سریع تر به معاونت توسعه مدیریت و منابع ارسال نمایند.

فرامرزیان از تسویه حساب با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که رخ داده، تسویه حساب بخشی از موارد مالی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1525

به "میزان پرداختی 52 میلیاردی بابت پاداش قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان پرداختی 52 میلیاردی بابت پاداش قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید